rottert Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har fått naftest som beskrev manglene jeg nevnte. Jobber med prutningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Bare å stå på, er ikke lett å selge bruktbil idag.. Tror du kommer til å bli fornøyd med bilen, er en fornøyelse å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 liker bedre3 serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 liker bedre3 serien Aner jeg at vi ha fått en aldri så liten "postwhore" her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kanskje et bedre alternativ! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kanskje et bedre alternativ! Har nok snust litt på den der også ja. Må isåfall få en bedre pris. Bedre utstyrt, men manglet skinn og 01look! Skulle foresten vært obligatorisk med naf-rapport ved salg av bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Andre lykter kjøper du fra Koed i danmark! Koster ikke stort! Å få reparet det på den andre bilen koster mye mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 spør du meg: løp og kjøp for dette er en skikkelig god kjøremaskin! har vært en av de heldige som har kjørt sånn. solgte den i sept i fjor. makan til go bil!! ultimo.no trimmet bilen bare ved å koble til en PC, så vips hadde den 180hk. det merkes . de kommer hjem til deg også, så sant du bor i nærheten av Oslo. prisen var vel ca 4 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Klar til å løpe og kjøpe ja. Bare spørsmål om tid før jeg slår til på et godt tilbud nå. Under forhandling med flere. Prøver å ha litt is i magen, men har bare etter et par dager blitt litt vel utålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Må det være diesel og stasjonsvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Må det være diesel og stasjonsvogn? Helst! og automat. Har vendt meg på diesel og automat så det er vanskelig å komme bort ifra det. Trenger plassen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Kanskje et bedre alternativ!http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=1 Da var den min for 132000,- Drar med toget og henter den i natt. Litt skeptisk, men hvis eiern holder det han lover så vil jeg tru den er i skikkelig god stand. Det får vise seg i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ser ut til å være et godt kjøp! Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 liker bedre3 serien Aner jeg at vi ha fått en aldri så liten "postwhore" her på forumet. NO SHIT!denna fyren står på Grattis med tds`en foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Ble det handel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå