rottert Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ble det handel? Jupp det ble det! Hvorfor har ingen fortalt meg hvor fantastisk BMW egentlig er? Tok 23toget fra trondheim fredagskveld og henten den i vinstra i 4 tiden. Bilen visste seg å være i bra stand og tatt godt vare på. Ifølge servicehistorikken er alt som hadde antydning til slittasje blitt skiftet så jeg trur jeg har fått en bra bil. Virket som forrige eier har tatt skikkelig godt vare på den også. Ble overasket over mange ting. Interiøret og alle detaljene. Måtte stoppe flere plasser bare for å se meg rundt om kring inni bilen. Motoren overasket meg også. Opp dovre fjell kl 5 i mårest må jeg si jeg koste meg da jeg åpnet vinduene i mørket og hørte turboen plystret intenst i det jeg overaskende fort akselrerte fra 80 til 160 i oppoverbakke Trudde jeg skulle få en lat bil, men kreftene er der når de trengs. Vurderer chip da. Har på følelsen at jeg aldri kommer til å kjøpe noe annet enn bmw framover edit: Og en ting til. Dette er første gang jeg har hatt en dieselbil der motoren faktisk høres litt grom ut og enda en ting til: Takk for gratulasjonene antiloop og haakon. Og takk til dere og andre på forumet som stæret meg opp til å endelig få ut fingeren til å kjøpe skikkelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Gratulerer med det ultimate av biler, BMW !! kontakt www.ultimo.no og få den chippet på minutter uten at du trenger å demontere noe! jeg lover deg, det funker ps: de kommer hjem til deg om du bor i oslo omegn og etterpå så anbefaler jeg bedre eksosanlegg.. husk at den skal puste like lett ut som inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Gratulkerer med flott DIESEL bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå