Kenny_ Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Problemet er å få automaten tilbake i økomomi programmet. Går greit å dytte denne i sport, eller vinter program. Så lurte jeg på om dette er en føler feil? Kan jeg bytte knappen? Og er det da bare å putte ett flatt skru jern under knappen å vippe opp? Eller må alt rundt demonteres?
mad-fun Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Tror det er knappen som er sliten. Er den litt treg å skifte modus med? Har en kompis som har det problemet, og der kan knappen også sette seg fast når man har trykket den ned for å komme i økonomi-modus. Ville prøvd å bytta denne. Hvordan det gjøres vet jeg ikke.
Kenny_ Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2006 Ja, den er treg, men kun fra sport/vinter til økonomi. Når jeg trykker så skjer det ikke noe. Å jeg må trykke alt fra 1-10 ganger før den går over i økonomi. Ingen som har samme problem med sin bil?
Frakk2000 Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Kan sikkert kjøpte automatknapp fra USA (ebay.com) for en slikk og ingenting inkl frakt.
Kenny_ Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2006 Hvor mye er slikk og ingenting da? Fant den på GS til 417kr, så kjøper der når jeg får penger. Så også hvordan knappen så ut, så gav meg en pekepinne på hvordan jeg skal ta den ut. Å ja, den ideen med skrujern jeg hadde tenkt å prøve hadde iallefall ødlagt knappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå