chil Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 min BMW hadde akkurat samme problem(jeg bor også i krsand, kanskje det er pga det hehe) Uansett jeg trodde det var dysnae, eller fulrailen, men fant til slutt en morken slange som satt meget kontete til, men bytta den og problemet ble løst kanskje det er samme på din som er gåen ? hehe denne sitter ganske langt bak i motor rommet
Frakk2000 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Skrevet November 4, 2006 Det var to små slanger, heiv på ekstra slangeklemmer på de, ser ut som det hjalp. Skal bytte en returslange som går fra motorblokka og inn til selve spjellhuset (?). Den var morken, men bortsett fra det, så var slangene i ganske god form. Greit å få det bytta uansett. Fant ut at vannet var visstnok no "preheat fuel etellerannet". Så den skal visstnok varme opp bensinen? Anyways, jeg har ekspansjonstank, skal jeg lufte hele systemet når jeg napper av en kabel? Eller holder det å bare fylle på litt væske?
Frakk2000 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 Jaja. I return to the thread. Etter at jeg satte på noen klemmer på slangene, så virka det som lukta forsvant. I et par dager. Så kom den sigende tilbake. Etter et par uker, blei det så mye at jeg måtte sette den inn. På verkstedet bytta de slangene, og jeg kjører hjem. Det lukter fortsatt litt motor, men lite bensinlukt. Etter bare 3 dager, så virker det som lukta begynner å komme tilbake. Det lukter helst når bilen står stille, (tomgang typisk). I fart så forsvinner lukta. Er det noe jeg kan ha oversett her? Eller kan det rett og slett være en dårlig jobb på verkstedet?
wheelman Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 hadde samm problemet jeg. luktet bensin og var drypp under bilen. men motoren sveiv fint, så det viste seg og være en morken returslange.
Frakk2000 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 Usj, trodde jeg hadde vært igjennom alle slangene på bilen. Får vel sjekke over ei gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå