Dirty Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 hei er på jakt etter tåkelys til m3 fangeren min.. det har seg slik at jeg har 1 org tåkelys, så endten så vil jeg kjøpe 1 org eller 2 med klareglass hyl ut vis noen har, og så er jeg også på jakt etter den plast greia som sitter i m fangeren innsugsgreia på siden av tåkelyset vis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 jeg har den kjøle\lufte kanalen du mener. så bremsene får kjøling. har kun den ene da. den er ny og ubrukt. men liggi igarasjen en stund. ny pris er vell 170 til 250. spørs hvor de blir kjøpt. jeg skal ha 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 okei. men blir stress å kjøpe 1 vis du skjønner trenger 2 stk og da blir det så dyrt med frakt vis jeg skal kjøpe fra forkjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå