Stramvaier Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 noen som vet om det finnes noe sted på nette eller noe som jeg kan finne ut hvilken nr i produskjonen min e30 m3 er? hadde vært litt morsomt å vist hvilken nr den er. håper noen kan hjlpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Står ikke dette no sted på bilen da? Rammenummer, dørkarmen etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 ikke som jeg vet. er derfor jeg spørr her. har ikke kunne sett det noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 De siste sifferene i chassisnr. er produksjonsnr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hvem siste da? det siste? de 2 siste? de 3 siste? osv videre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 De syv siste. Ellers ligger det ett register her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 de 7 siste? det går jo ikke. så mange e30 M3 er det ikke produsert. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå