Gjest Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 dumt for deg å ikke selge den for 100kr mer enn du forlanger. du må være den mest useriøse selger jeg har vært borti.
dbsavage Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Hei. er denne solg? kan du kontakte meg på daniel.berglund@nnbk.no hvis den ikke er solgt. Så kan vi komme frem til en fornuftig pris regner jeg med Forsovitt, kan du vise til en link der prisen på denne kommer frem?
Gjest Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 prisen på denne er 2500 sier han(høystbydende over).. men har bud inne hos han på 2600. men han gidder ikke selge den. jeg er fortsatt intr i å gi 2600!!
kilronan Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Denne selgeren her kunne blitt en dyktig eiendomsmegler.
cornelius Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 lokkebiff skjønner godt frustrasjonen som er ute og går her, hva er det selger egentlig vil ha for potta? den er jo ikke laget av guld heller...
-Roger- Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Jeg var med og bydde tidliger men nå har jeg gitt helt opp! Skjønner ikke helt at han ikke selger for 2600, Det er jo ikke en upris! Men han sier han vil heller ha den liggende og se på den enn å få 2600 kr??? Men men, det er jo hans potte så han må jo få lov til å gjøre hva han vil med den!
Gjest Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 trur ikke han har den en gang.. sikkert bare tull hele annonsen
dbsavage Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Har lagt inn bud på 3000,- for potta, så frems den kan bli sendt med post for den prisen, med ser ikke ut som han har lyst å sende med post. Bude ligger fortsatt der hvis du er int. 3000 ink frakt. Ta kontakt med meg hvis du bestemmer deg for å selge den til meg.
Paulus Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Kan bekrefte at dette er levert fra oss på Koed for en ukes tid siden Helt nytt. Og Scorpion har jo garanti. Jo da, potta er her den Men selges ikke før jeg får et brukbart bud... 3000 begynner å bli interessant 2600 er skambud, fy fy ///P
Richie85 Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Ta kontakt med fredrik i koed.dk folkens. Selger har skrevet prisforlanget sitt. Han har nå også bud på 3000kr, men selger fremdeles ikke. Kjøp heller nytt og la han få ha veggpynten sin.. et annet spørsmål er hvorfor selger skal selge når denne botta ble levert av koed for noen uker siden?
skillbill Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Richie85: Du ser at han har bmw 525iT??? Da trenger han mest sannsynlig ikke noen potte til e46 3-serie! Noen av kommentarene her i salgstråden burde vært slettet Hvis selger først har kjøpt fra Koed for kr 4700,- så skjønner jeg godt at han ikke vil selge for 2600! Som selger selv sier så er 3000,- på vei til å bli interessant, og det er han som selger så da får det være hans business, uten spydige kommentarer
Paulus Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Takker for støtten Skillbill Potta er etter sigende solgt for 3150 oljekroner til en heldig og fornuftig kar fra Tromsø ///P
maxmix Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Hvis selger først har kjøpt fra Koed for kr 4700,- så skjønner jeg godt at han ikke vil selge for 2600! Da skriver han ikke dette i salgsteksten: Selges høystbydende over 2500.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå