///frank Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 lurer på å kjøpe utenlanskreg bmw m5.så eg lurer på om eg kan kjøre den fra stavanger-tromsø med skilta eller kan eg låne prøveskilt/metalprøveskilt event noe annet..... her er bilen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =15&tot=15 bilen er registrert i sveits,zurich Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Mest sannsynlig er du norsk statsborger, og nei, da kan du ikke uten videre kjøre utendlandsk-regga bil her i Norge. Skal du hente bilen i Stavanger og kjøre den hjem til Tromsø? Isåfall må du nok søke om tillatelse, men går utifra at dette skulle gå greit! Skal du ikke regge den på norske hvite skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Mest sannsynlig er du norsk statsborger, og nei, da kan du ikke uten videre kjøre utendlandsk-regga bil her i Norge.Skal du hente bilen i Stavanger og kjøre den hjem til Tromsø? Isåfall må du nok søke om tillatelse, men går utifra at dette skulle gå greit! Skal du ikke regge den på norske hvite skilter? er nok norsk statsborger,jepp kjøre fra stavanger-tromsø,hvor søk da?toll eller vegvesnet?.men må finne ut avgifter til staten før og få den ferdi registrert eller kjøpe ein gamel 520 og bygge om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 lurer på å kjøpe utenlanskreg bmw m5.så eg lurer på om eg kan kjøre den fra stavanger-tromsø med skilta eller kan eg låne prøveskilt/metalprøveskilt event noe annet.....her er bilen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =15&tot=15 bilen er registrert i sveits,zurich Syntes det heller ser ut som det er PL-skilter på denne her gitt (med mindre dette bare er bilder for å VISE hvordan M5-en ser ut).. Menne.. Er dette en original M5, eller ombygget? Hvis original, så kan du da ikke mene at du skal sette alt sammens inn i et 520-chassis og dermed ødelegge en perfekt virkende M5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 lurer på å kjøpe utenlanskreg bmw m5.så eg lurer på om eg kan kjøre den fra stavanger-tromsø med skilta eller kan eg låne prøveskilt/metalprøveskilt event noe annet.....her er bilen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =15&tot=15 bilen er registrert i sveits,zurich Syntes det heller ser ut som det er PL-skilter på denne her gitt (med mindre dette bare er bilder for å VISE hvordan M5-en ser ut).. Menne.. Er dette en original M5, eller ombygget? Hvis original, så kan du da ikke mene at du skal sette alt sammens inn i et 520-chassis og dermed ødelegge en perfekt virkende M5.. selgeren som eg pratet med sa sveits og de va den m5en som va avbildet ,,er orginal ja,,tenker på dei jævla avgiften på å registrere den her i norge,blir jo sikkert over 100000 i avgifter før den er ferdi registrert,noe her som kan med import kalkulator???vert flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 http://toll.no/templates_TAD/Registrati ... anguage=NO Men som sagt, så ser det rimelig ut til at det står PL = Polen, på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Importkalkulator finner du på www.tyskland.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Du må leie deg prøveskilter det er ingen problem bare å ha chassisnummeret det..så må den jo tolles eller momses inn avhengig av. moms den først inn så kan du jo se hva du gjør etterhvert... Kjøpte en m5 i kiruna nå nylig. leide bare prøveskilter i norge. Oppga kun chassisnummer og svensk reg nummer. Enkelt som bare det Sånn sett så e er det like enkelt å finne en i sverige..mye bra på autopower og blocket. Der kan du få 3.8en til rundt 70tusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Men som sagt, så ser det rimelig ut til at det står PL = Polen, på bildene. joda ser det eg og men selger opplyste at det bilen var fra sveits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Du må leie deg prøveskilter det er ingen problem bare å ha chassisnummeret det..så må den jo tolles eller momses inn avhengig av. moms den først inn så kan du jo se hva du gjør etterhvert...Kjøpte en m5 i kiruna nå nylig. leide bare prøveskilter i norge. Oppga kun chassisnummer og svensk reg nummer. Enkelt som bare det Sånn sett så e er det like enkelt å finne en i sverige..mye bra på autopower og blocket. Der kan du få 3.8en til rundt 70tusen.. okey berre å leige prøveskilt allså...flotters,takker for svaret jo ser og i sverige på blocket.se og autopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Er det bare meg som lurer på Hvorfor det står "DIESEL POWER" i bakruta på en M-Power her eller?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Er det bare meg som lurer på Hvorfor det står "DIESEL POWER" i bakruta på en M-Power her eller?!? nei har vel tatt feil av M-power og DIESEL POWER da nei anner ikke.det er jo verfall m5-maskin i den på bilda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Reagerte på "Diesel power" streameren jeg også. Om ikke eieren tilfeldigvis heter Diesel så er det jo katastrofalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 er lett å lage seg en billig m5 nå til dags.. bare å kjøpe en utollet m5 og en billig dau20 (520) så har du m5 til 60-70k..å en ukes skru arb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 At den er importert fra Sveits til Polen er jo alltids en mulighet. Vær obs på helt andre hestekrefter i motoren når den kommer fra Sveits. Det landet har alltid vært kjent for å være restriktive på det området. F.eks så har 635csi 190hk og e30 m3 170hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå