Gå til innhold

ang kjøring/kjøp av utlandsrega m5 her i norge


///frank
 Share

Anbefalte innlegg

Mest sannsynlig er du norsk statsborger, og nei, da kan du ikke uten videre kjøre utendlandsk-regga bil her i Norge.

Skal du hente bilen i Stavanger og kjøre den hjem til Tromsø? Isåfall må du nok søke om tillatelse, men går utifra at dette skulle gå greit!

Skal du ikke regge den på norske hvite skilter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig er du norsk statsborger, og nei, da kan du ikke uten videre kjøre utendlandsk-regga bil her i Norge.

Skal du hente bilen i Stavanger og kjøre den hjem til Tromsø? Isåfall må du nok søke om tillatelse, men går utifra at dette skulle gå greit!

Skal du ikke regge den på norske hvite skilter?

er nok norsk statsborger,jepp kjøre fra stavanger-tromsø,hvor søk da?toll eller vegvesnet?.men må finne ut avgifter til staten før og få den ferdi registrert eller kjøpe ein gamel 520 og bygge om :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på å kjøpe utenlanskreg bmw m5.så eg lurer på om eg kan kjøre den fra stavanger-tromsø med skilta eller kan eg låne prøveskilt/metalprøveskilt :wink: event noe annet.....

her er bilen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =15&tot=15

bilen er registrert i sveits,zurich

Syntes det heller ser ut som det er PL-skilter på denne her gitt (med mindre dette bare er bilder for å VISE hvordan M5-en ser ut)..

Menne.. Er dette en original M5, eller ombygget? Hvis original, så kan du da ikke mene at du skal sette alt sammens inn i et 520-chassis og dermed ødelegge en perfekt virkende M5..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på å kjøpe utenlanskreg bmw m5.så eg lurer på om eg kan kjøre den fra stavanger-tromsø med skilta eller kan eg låne prøveskilt/metalprøveskilt :wink: event noe annet.....

her er bilen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =15&tot=15

bilen er registrert i sveits,zurich

Syntes det heller ser ut som det er PL-skilter på denne her gitt (med mindre dette bare er bilder for å VISE hvordan M5-en ser ut)..

Menne.. Er dette en original M5, eller ombygget? Hvis original, så kan du da ikke mene at du skal sette alt sammens inn i et 520-chassis og dermed ødelegge en perfekt virkende M5..

selgeren som eg pratet med sa sveits og de va den m5en som va avbildet ,,er orginal ja,,tenker på dei jævla avgiften på å registrere den her i norge,blir jo sikkert over 100000 i avgifter før den er ferdi registrert,noe her som kan med import kalkulator???vert flott :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må leie deg prøveskilter det er ingen problem bare å ha chassisnummeret det..så må den jo tolles eller momses inn avhengig av. moms den først inn så kan du jo se hva du gjør etterhvert...

Kjøpte en m5 i kiruna nå nylig. leide bare prøveskilter i norge. Oppga kun chassisnummer og svensk reg nummer.

Enkelt som bare det :)

Sånn sett så e er det like enkelt å finne en i sverige..mye bra på autopower og blocket. Der kan du få 3.8en til rundt 70tusen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må leie deg prøveskilter det er ingen problem bare å ha chassisnummeret det..så må den jo tolles eller momses inn avhengig av. moms den først inn så kan du jo se hva du gjør etterhvert...

Kjøpte en m5 i kiruna nå nylig. leide bare prøveskilter i norge. Oppga kun chassisnummer og svensk reg nummer.

Enkelt som bare det :)

Sånn sett så e er det like enkelt å finne en i sverige..mye bra på autopower og blocket. Der kan du få 3.8en til rundt 70tusen..

okey berre å leige prøveskilt allså...flotters,takker for svaret :wink: jo ser og i sverige på blocket.se og autopower

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som lurer på Hvorfor det står "DIESEL POWER" i bakruta på en M-Power her eller?!?

nei :wink: har vel tatt feil av M-power og DIESEL POWER da :lol: nei anner ikke.det er jo verfall m5-maskin i den på bilda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den er importert fra Sveits til Polen er jo alltids en mulighet. Vær obs på helt andre hestekrefter i motoren når den kommer fra Sveits. Det landet har alltid vært kjent for å være restriktive på det området. F.eks så har 635csi 190hk og e30 m3 170hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...