Odland318is Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Skal skifte et 4-ekers standard ratt med airbag i 93' E36 318is. Hvor kommer man til skruene og navet? Noe jeg bør passe på? Fikk også beskjed om å bruke den gamle sleperingen, da det "nye" ikke hadde den. Kjøpt av Arild G. på forumet for 600,- inkl. frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 http://home.earthlink.net/~frankie66/ca ... wheel.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 -ta av minus-polen på batteriet og vent 30 min før du gjør noe. -skru av dekslet på undersiden av rattstammen og napp ut den oransje pluggen til airbagen. -så skrur du ut noen torx skruer på baksiden av rattet (litt knotete å komme til) og da løsner hele puta i midten med airbagen. ta ut pluggene til den og legg den til side. -da skrur du ut bolten som holder rattet på plass og ta av hele rattet. -så skrur du ut noen små torx skruer inni rattet for å ta av sleperingen, og bytter den over til det andre rattet. -så er det det samme i motsatt rekkefølge for å montere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ok, takk skal du ha! Og airbaglyset blinker og lyser, men regner med at feilen ligger i beltestrammer etc. og ikke i rattkontakten. Men skal se hva jeg får til med byttet. Muligens få med meg en BMW freak på dette. Mye som er vanskelig første gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå