Myrvang Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg la om til vinterdekk idag, i god tro at dette ble bra, i og med at jeg nettopp har kjøpt felgene, MEN i det jeg skulle kjøre ut av plassen hjemme, så hørte jeg en skarp skrape lyd, å skjønnte ikke hva det var. Men etterhvert forsto jeg at det var felgene som tok i noe. så jeg stoppet opp for å sjekket dem, og det visste seg at det var styrestagene som tok i felgen når jeg ga fullt rattutslag. Sommerfelgen som jeg har kjørt på siden jeg kjøpte bilen er på 16", å der har det ikke vært noe problem. Er dette et problem på senket bil med 15" felg, eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olef Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 det har med inpresset å gjøre. Men uansett, det var tideli med vinterhjul azz.....brrrrr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Skal ikke vere noe problem med senk og 15" hjul. Sikkert feil innpress. Jeg har 15" og 60mm senk fremme og har ingen problem med at noe tar borti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olef Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 det er vel ET35 som passer på den bilen vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Men uansett, det var tideli med vinterhjul azz.....brrrrr... Sånn er det her oppe i det kalde nord Men det er bedre å være før en eventuel utforkjøring Men takk skal dere ha Skal sjekke innpresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Org innpress på e36 er ET42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå