320it Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Har tenkt litt på å få byttet ut stoff interiøret med sportskinn i touringen. Er det mye arbeid å bytte det? Er sportskinn til e36 touring skjelden vare eller? fant ikke på diverse svenske nettsider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 det er jo bare å røske. sitter med plastklips bare. noen som er interressert i stoff interiør, med dørdeksler? det kan bli ditt for den nette sum av 10000,- så får jeg bestilt meg nytt sportsskinn fra tyskland. hvordan er det forresten å sette inn elektrisk justerte seter, der det har vært manuelle før? mye lednings greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 for elstoler er det kun pluss og minus kabel du må legge opp. Veldig lett dette også.. Kan taes fra et sted med en sikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 er du litt fingernem bruker du ikke mer enn ett par timer på å bytte, simple job! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 det er jo bare å røske.sitter med plastklips bare. noen som er interressert i stoff interiør, med dørdeksler? det kan bli ditt for den nette sum av 10000,- så får jeg bestilt meg nytt sportsskinn fra tyskland. hvordan er det forresten å sette inn elektrisk justerte seter, der det har vært manuelle før? mye lednings greier? 10000.- Du får jo et komplett skinninteriør for mindre en det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Noen som i samme slenge vet om det ligger ferdig med varmeseter i biler som ikke har det på ekstrautstyrslisten? Altså om det er bare å montere på strøm og bryter og vipps? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 det er jo bare å røske.sitter med plastklips bare. noen som er interressert i stoff interiør, med dørdeksler? det kan bli ditt for den nette sum av 10000,- så får jeg bestilt meg nytt sportsskinn fra tyskland. hvordan er det forresten å sette inn elektrisk justerte seter, der det har vært manuelle før? mye lednings greier? 10000.- Du får jo et komplett skinninteriør for mindre en det Mener jeg har sett Vader interiør til 7-8000. Kan nok se LAAANGT etter 10.000 for et brukt stoffinteriør. Har også sett komplett e39 m5 skinninteriør til rett over 10 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 du får nok ikke mer enn halvparten av 10.000 for stoffinteriøret ditt. Det er heller ikke særlig ettertraktet i motsetning til skinn, og ikke minst sportskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 ta en liten titt på tråden min for en stund tilbake. det er utrolig enkelt å bytta, alt klarer du selv. http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=240429 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 10000 var da ment som en spøk, er jo nesten det sportsskinn koster nytt i tyskland. er det forresten vanskelig å få tak i sportsskinn til touring brukt og rimelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 du får det til ca 7-10000 brukt, det er vanskelig å finne det i norge, men i sverige er det godt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå