Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres fryktelig rart ut at det ikke er remote-utgang på spilleren din.. Hmmmm?? Men koble til feks baklyset som gutta sier funker :wink:

Skrevet

gjør som meg.. bruk varme trådene i bak ruta.. det er noe du skjeldent bruker uansett så mine er av kobla og bryteren brukes som bryter til forsterker ^^

• 2 weeks later...
Skrevet

på iso en så er det jo en rød og en gul ledning.

den røde skal ha konstant 12v for og holde på minne, og den gule er styrestrøm for spilleren, slik at den kan slå seg av og på med tenninga...

vet ikke hva slags farger dette har i bilen, men du vil jo se hvor det er koblet.

kobler du remoten på styrestrømmen (gul) så vil det ha samme funksjonen som remote fra spiller

Skrevet

jeg har brukt styrestømmen far spilleren.. du har jo samme systeme på spilleren, det slår seg jo på når du vrir på tenningen.. bare å måle med prøvelanpe i iso kontakten så finner du ut va som eg styrestrøm. (den eg vel gul eller rød husker ikke, så setter du prøvelampa i den gule\eller røde er det ikke lya da vrir du på tenningen blir det lys da har du funne styrestrømmen) så kobler du remoten inn på den ledningen.

da vil forsterkeren tenne når du har tenningen på og slå seg av når du stopper bilen. ingen kanpper funker likens som om du hadde remote på spilleren.

forsto du det:)

Skrevet

Odland318is:

tror du misforstod meg litt...

Jeg vet at remote er blå og hvit, med denne mangler jo gutten på sin iso...

derfor jeg sier at han heller kan koble seg inn på styrestrømmen som får 12v fra tenning, dette gjør jo samme nytta.

men mulig jeg blanna gul og rød:)

• 3 weeks later...
Skrevet

se etter en kabel det står power ant, ant, sense, rem,remote på du! har du en blå der så mål den med multimeter,gir den spenning når tenninga er på så er problemet løst

Skrevet

Det er remote på den spillern, hadde en inne i en bil engang, brukte remote fra spillern da, sjekk bruksanvisning, husker ikke dette i hodet hvordan det var sju :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...