Gå til innhold

Spiller uten remote-utgang


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

på iso en så er det jo en rød og en gul ledning.

den røde skal ha konstant 12v for og holde på minne, og den gule er styrestrøm for spilleren, slik at den kan slå seg av og på med tenninga...

vet ikke hva slags farger dette har i bilen, men du vil jo se hvor det er koblet.

kobler du remoten på styrestrømmen (gul) så vil det ha samme funksjonen som remote fra spiller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt styrestømmen far spilleren.. du har jo samme systeme på spilleren, det slår seg jo på når du vrir på tenningen.. bare å måle med prøvelanpe i iso kontakten så finner du ut va som eg styrestrøm. (den eg vel gul eller rød husker ikke, så setter du prøvelampa i den gule\eller røde er det ikke lya da vrir du på tenningen blir det lys da har du funne styrestrømmen) så kobler du remoten inn på den ledningen.

da vil forsterkeren tenne når du har tenningen på og slå seg av når du stopper bilen. ingen kanpper funker likens som om du hadde remote på spilleren.

forsto du det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odland318is:

tror du misforstod meg litt...

Jeg vet at remote er blå og hvit, med denne mangler jo gutten på sin iso...

derfor jeg sier at han heller kan koble seg inn på styrestrømmen som får 12v fra tenning, dette gjør jo samme nytta.

men mulig jeg blanna gul og rød:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...