andreas87 Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg selger mine m3 lykter til e36coupe p.g.a. vil prøve noen andre lykter på bilen min pm meg med bud =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Gir deg 700kr for lyktene. Kan hente de kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Budet er notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Glemte faktisk og notere at dekkene er nye i april med kvitering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Dårlig med respons her syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 ca pris på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Dårlig med respons her syntes jeg nå har du ikke hatt annonsen oppe i 24 timer en gang da.. kommer nok skal du se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 byr 800 for baklyktene, om de er strøkne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Dårlig med respons her syntes jeg nå har du ikke hatt annonsen oppe i 24 timer en gang da.. kommer nok skal du se;) Hehe du sier no der. Ja lyktene er strøkne, i mine øyne hvertfall (og jeg fikk best i test på synstest på sesjon ;D) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 hehe, da har du bud på 800;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ja det har jeg.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Også hvis noen gidder og svare på dette spørsmålet som jeg lurer på så hadde jeg blitt takknemlig. Har DU som leser det her nå bestil fra koed.dk noen gang? Hvis du har det: 1. Hvor lang tid tok det før du fikk det du hadde bestilt? 2. Ble det dyrt med tanke på frakt og valuta osv.? 3. Er delene di siss bare dritt? Ikke no passform eller noe? (kan henne jeg har oversett masse men spør jeg.) Takk! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 tja, har bestilt hos dem før. fikk det jeg bestilte innen ganske rimelig tid, jeg bor jo midt i norge så med tanke på ventinga så var det kjapp levering. syns heller ikke det ble så veldig dyrt,sparte uansett penger iforhold til å kjøpe i norge, men hadde ikke gjort noe om det var enda billigere. fikk noe toll avgifter som måtte betales i ettertid, men det får nå være:P vet ikke om dette er standard, men det virker litt sånn. delene passet meget bra til prisene å være.(om det var det siste spørsmålet, var noe vanskelig å forstå ett par ord der ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hehe, takk for kjapt svar, kanskje jeg skal bare bestille derfra...hmm. Jeg må jo nesten prøve det vel. Jeg bor jo i larvik, danskebåten går herfra tilåmed. det tar ca.6 timer til danmark herfra med båt hvis ikke jeg tar feil, så da burde jeg kanskje få delene relativt kjapt. Men takk skal du veldig ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 må bare tilføye at jeg har et godt inntrykk av koed.dk utifra det jeg har opplevd. har hørt andre også har gode opplevelser med koed.dk så kjøp i vei;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå