andreas87 Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Har ett komplett tøy intreiør med sportstoler til e36 coupe som skal selge fort! det er slitasje på førerstolen der det pleier og bli(vanlig slitasje) den er ikke så veldig pen, men kan absolutt fikses for de som har en mor som kan sy (hvem har ikke det ) Kom med bud. Skal selges forest mulig!
-Anders- Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 minstepris? Eller hva du absolutt IKKE selger for? Du burde ta noen bedre bilder av fremstolene. Hvertfall så man får se slitasjen. Og hva med dørsider foran/bak?
andreas87 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Hehe ja si det, 2000kr syntes jeg er minste pris for ett komplett intreiør med dørsider ja, men da mener jeg ikke de sidene høytalerene sitter i men den tøy greia ja hvis noen er int. så skal jeg ta bilder av slitasje og sende den personen
-Anders- Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Når folk kjøper interiør vil man gjerne ha med hele dørsia. Både den foran og bak. Stoff området i dørsiden er jo limt da. Så blir jo et helvete å drive å plukke ut det liksom. men er jo du som selger regner egentlig med at du kødda men.
Aleksand3r Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Sender du eller må man hente de, har en kompis som er intrisert
andreas87 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Det har jeg ikke rukket og tenke på ennå men hvor bor han kameraten din hen da?
Aleksand3r Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Det har jeg ikke rukket og tenke på ennå men hvor bor han kameraten din hen da? Han bor i Oslo
andreas87 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Det har jeg ikke rukket og tenke på ennå men hvor bor han kameraten din hen da? Han bor i Oslo Ok, men det er ikke så langt herfra, så blir nok billigere og finne på en annen løsning trur jeg, men det kan vi ta nærmere hvis du/han er int. eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå