dds Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 har fått en gnisse/knirke lyd fra bakstillinga på bilen min.. de virker som den blir verre å verre me tiden.. noen som veit ka som gjer det? å ka de koster for delane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsE30 Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Mest sansynlig integralforingen på den siden det knirker på.. Foringene er presset i spindelen.. Aner ikke hva foringen og arbeidet koster.. Husk å få med ny låsering til foringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Har et noe lignende problem på en E30:S Når jeg slipper gassn og svinger tilvenstre så kommer det en slags skrapelyd, eller som noe er borti noe annet.. kan minne om at dekket såvidt tar borti hjulbuen. Har ikke prøvd å byttet olje på diffen enda. Kommer bare når jeg ikke har clutchen inne, men den kommer når jeg slipper clutchen forsiktig. (girer ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dds Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Mest sansynlig integralforingen på den siden det knirker på..Foringene er presset i spindelen.. Aner ikke hva foringen og arbeidet koster.. Husk å få med ny låsering til foringen! Okay! takker for tipset skal høre hva brages tar for å bytte dei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dds Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Har et noe lignende problem på en E30:SNår jeg slipper gassn og svinger tilvenstre så kommer det en slags skrapelyd, eller som noe er borti noe annet.. kan minne om at dekket såvidt tar borti hjulbuen. Har ikke prøvd å byttet olje på diffen enda. Kommer bare når jeg ikke har clutchen inne, men den kommer når jeg slipper clutchen forsiktig. (girer ned) Denlyden har også ej på min.. høres ut som hjulet elr bremseskiva tar borti noe.. har ikke prøvd å svinget med clutchen inne enda, men de må ej prøve så strax ej kommer heim fra sjøen.. viss du finner ut hva der er så må du si fra om de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Er ganske sikker på at det kan være noe foringer eller slikt på diffen som gjør det, eller at det er olja som ikke er helt god. Skal få det sjekka ut snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dds Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 okay! ja vi får håpe de ikke er noe dyre greier som er gåan.. mange sier de er ett standar problem på e39, men de er ingen som veit sikkert ka som gjer det har ej fått inntrykk av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ikke så lett å gi en nøyaktig diagnose over internett da vet du Ta en tur til ditt lokale verksted så dem kan heise opp bilen og finne ut av det. Sannsynligvis en eller annen foring i understellet som har sluppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Verksted ja Bruker som regel å bli ribba når jeg drar på sånne plasser. Liker best å hive biln opp og selv greve under den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dds Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 ja de er ikke billig å fare en tur innom merke verksted ihvertfall.. men har tilgang ti hydraulik presse, så de skal ej nok klare å fikse viss ej finner t hvilken foring de er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 har fått en gnisse/knirke lyd fra bakstillinga på bilen min.. de virker som den blir verre å verre me tiden.. noen som veit ka som gjer det? å ka de koster for delane? E39 er plaget med at det kan komme småstein innenfor bremseskoldet som kan gi sånn lyd du beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dds Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 ok..ja vet att de kan komme småstein inn der, men de er ikke den slags lyd.. de er meir som en isopor + glassvindu lyd hehe.. gnisser noe heilt jævlig vertfall..å den andre lyden er noe som ta borti en plass.. høres slik ut.. bare når en svinger den hørest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dds Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 ok..ja vet att de kan komme småstein inn der, men de er ikke den slags lyd.. de er meir som en isopor + glassvindu lyd hehe.. gnisser noe heilt jævlig vertfall..å den andre lyden er noe som ta borti en plass.. høres slik ut.. bare når en svinger den hørest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 aha.. da fikk jeg forklaring på hva den lyden var også. trodde det skjedde noe seriøst forferdelig med bilen min her om dagen, var en skikkelig stygg lyd, men den gikk bort nesten med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Har hatt lignende lys på en E39 stv. Det var bare varmeisoleringen som løsnet og måtte festes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå