Gå til innhold

E30 325 selges. (Solgt)


Trulsen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Som andre har vært inne på så hadde det gjort seg med flere bilder :D Ser du er fra bergen,han som selger bilen er ikke i bergen av og til selv vell? :P Kunne tenkt meg å sett på bilen! Er det mye rust?

Jeg bor bare i Bergen nå pga er lærling her.. Han kommer en tur til Bergen om en måneds tid, men tror ikke han skal ha med seg bilen.. Tar den vell med seg om noen vil se på den da..

Veit at det er rust i hjulbuene bak, men får jo med nye da.. Litt i kanaler, men ikke noe mye mener jeg (er ikke helt sikkert) skal undersøke det..

Han sa han skulle låne seg et kamera i morra og knipse flere bilder:)

Det var forresten en gammel mann som hadde bilen før han som hadde den før han som har den nå (innviklet, men dere skjønner), så mener også at km standen er garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja viss du skaffer litt flere bilder og litt mer info så kanskje vi kan bli enige om noe!! Viss han forteller alt som måtte være gale med bilen og vi blir enige om pris så har han jo ingenting å tape på å reise nedover med bilen! Men skaff bilder du så kan jeg jo selvsakt ta en telefon til han! :D

Jess ;)

emm, han reiser på sjø onsdag etter som jeg har forstått det:)

blir vekk 1mnd.

Det som er gale med bilen som jeg veit om er:

-Rust i hjulbuene bak (nye følger med)

-Rust i kanalene (arbeidslyst medfølger, hehe)

-viften på radiatoren er meg bekjent knekt

-mener også at førersete er litt slitt på venstre sidestøtte..

Ellers skal det ikke være noe spesielt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan muligens gi han 20.000. En E30 blir ikke verdt over 30.000 bare den har noen stylingfangere, mener nå jeg da :)

Er ikke vits i å prøve engang..

Da plukker du vell av stylingen om det er et problem da?

Er ikke det at stylinga ikke er interessant, men 30.000 for en E30 med rustne bakskjermer og kanaler er for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan muligens gi han 20.000. En E30 blir ikke verdt over 30.000 bare den har noen stylingfangere, mener nå jeg da :)

Er ikke vits i å prøve engang..

Da plukker du vell av stylingen om det er et problem da?

Er ikke det at stylinga ikke er interessant, men 30.000 for en E30 med rustne bakskjermer og kanaler er for mye

Kan være det. Ikke veit jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...