Michael Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Noen som vet hvorda man får på det, jeg får det ikke til.... Når jeg tok av de gamle før lakkering så knakk begge to så dette er nye rammer. Er akutrat som mothakene ikke tar tak... edit: er på en coupe Michael
Ole@Automote Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Det sitter en svart plugg på enden av døren din litt over dørlåse mekanismen. Ta av denne pluggen bruk lommelykt der vil du se en bøyle du skal trekke til deg Når du har trekt til deg denne bøylen så ser du att hullene der mothakkene på dørhåndtak rammene blir større. Sett de på plass og dytt rammen framover da vil rammene bli låst på plass
Joachim ///Cabriolet Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg har gjort akkurat det samme. Tok de av før lakkering. Mottakene låser deg ikke pga at det sitter en skinne inne i døra som du må flytte på. Denne sliter jeg med og finne. Har ikke gjort mye for og finne ut av det heller. Du må hvertfall fjerne en gummipropp i enden av døra og se etter denne skinna, som du må dra til sides.
Ole@Automote Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 Det sitter en svart plugg på enden av døren din litt over dørlåse mekanismen. Ta av denne pluggen bruk lommelykt der vil du se en bøyle du skal trekke til deg Når du har trekt til deg denne bøylen så ser du att hullene der mothakkene på dørhåndtak rammene blir større.Sett de på plass og dytt rammen framover da vil rammene bli låst på plass Hmm mulig det er motsatt att du må dytte den til sides for å åpne og dra den til deg for å lukke Muligens Bmw har faktisk ett spesial redskap til akuratt dette. Men en grov ståltråd med en knekk i enden duger
Superbeetle Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 Men hvor kan du kjøpe de? Hva med hos Bmw da?koster 30kr eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå