-Anders- Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Oz Futura felger i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 http://www.poleposition.no/felg_oz.html de selger hverfall OZ, men tror Futura har gått ut..Du må kanskje lete litt på bruktsider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 de har gått ur av prod ja? Vet ikke hvilken modell som tok over da evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 De er ute av produksjon for lenge siden. OZ Mito er veldig like men de er ute de også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 hmm de selger slike felger her i mandal vis jeg ikke tar feil. jeg og Bimm3r her fra forumet far å så på de får 3-4 dager siden .. kan skjekke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 yes sjekk opp det a! finn også ut pris da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Mito fåes på www.felgen-garage.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå