jornenge Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Mp3 spiller som sender filene til radioen trådløst. http://www.pixmania.com/no/no/343803/ar ... ker-n.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hmm, men hvor mye har den plass til, står ikke noe om det på den siden. Andre som vet om alternativ til en slik sak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Det finnes jo samme tilbehør til IPod,den største de rer vel 60 gig eller no,det rekker jo en stunde det da... Mvh JoeNasty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Fant ikke noe om lagringskapasitet jeg heller, men er jo fort gjort å bytte låter på den uansett da. Vil tro det er minimum 128mb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 den har ikke noe minne, du plugger i en usb-minne ting men uten display?? æsj , heller ipod med itrip, som m-senderen til ipod heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 den har ikke noe minne, du plugger i en usb-minne ting men uten display?? æsj , heller ipod med itrip, som m-senderen til ipod heter enig! må jo bli utrolig tungvint uten display ipod med itrip må jo være mye bedre noen andre som har meninger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg kjører Ipod med Itrip, funker hvertfall bra det! Null ledninger og ekstra dingser som må monteres i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdamDuritz83 Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg kjører Ipod med Itrip, funker hvertfall bra det! Null ledninger og ekstra dingser som må monteres i bilen. 1.Hvordan er lyden med detta i forhold til vanlig cd/radio ? 2.Hvordan har du festet ipodn i biln? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 hva er itrip? link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Er en liten radiosender du kan koble på iPod versjonen du har. du kan stille den inn slik at du sender ut signalene på et signal du ikke har en annen radiokanal. så du kan ha P4 på 107, p3 på ca 102 og så har du signalene du får fra iPoden på 85 eller no. Her har du en som også gir strøm til iPoden din. ( ikke shuffle versjonene) http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.as ... &__redir=1 finnes rimeligere versjoner, men denne var den første jeg fant i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg bruker en en monster kabel sender som funker kjempe bra. Finnes til ipod og til vanlig mp3 spiller som har jack utgang. Fordelen er at den lader, ulempen er at du har ledning. Synes itripen ikke fungerte kjempe bra, men kan hende at min ikke var hel optimal. http://www.linuxbutikken.no/PartDetail. ... b:840;pl:1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå