subben Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 lang forklaring følger -går ujevnt på tomgang, higer på turtall -lugger hvis man kjører f ex i fjerdegir og slipper av på gassen -bruker massssse bensin -kveles innimellom. Varierer 500-1500 rpm. andre observasjoner: -forbruksmåler "spretter" og "slår" innimellom fra 0 til max -når dette skjer slår også temp. måler samtidig, og går tilbake dit den var etterpå forsøkt: -annen (ny) tomgangsregulator, null forskjell, så slapp å kjøpe.. -bytta store gummibelgen, null forskjell - men når jeg bytta den la jeg merke til en del gruffete oljeaktig svineri ved og på gass spjeldet, rimelig tykt belegg. Det var også en del sånn dritt i og rundt tomgangsregulator. Er det noen som har noen fornuftige innspill her, eller har lyst å komme og ta en titt? Oslo sentrum. Om ikke får jeg vel bite i det sure eplet og betale noen for å forske på det. Tenkte å prøve forgasserrens på den gugga i/rundt gass-spjeldet, se om det gjorde noen forskjell da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Prøv en anne lmm og evt ecu. Men først så bytter du plugger,men det skal ikke ha noe med de målerene å gjøre men det vil kanskje fuske mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subben Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Prøvde du annen LMM/ECU? Altså luftmengdemåler eller hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå