BlueM Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Da har omsider kona også fått seg en fornuftig bil. En tvilsom franskmann har blitt byttet ut med en snerten 2001 316 Compact, som ble hentet hos forhandler i dag... Så da har vi to BMW'er i familien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 grattis med ny konebil! men hva har skjedd med lyktene forran ? er det sånn det skal være? fra fabrikk ? ellers kjempe fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 På Compact'en så er de sånn fra fabrikk - med mindre det er Xenonlamper da, de ser litt anderledes ut. Men bortsett fra det så tror jeg alt skal være omtrent som da den forlot fabrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Den så fin ut! Har du noen bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Bare to som ikke er noe videre å skryte av, men de gir iallefall et visst intrykk. Bilen er iallefall så langt jeg kan se helt strøken både innvendig og utvendig. Henholdsvis foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Den har det fine e46 interiøret ja. Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Grattis med en pen nr 2 bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 pen bil egentlig! eneste som gjør den litt for spesiell er de merkelige lyktene. Hadde den hatt vanlige E46 lykter hadde den vært rå foran også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hehehe... Jeg kan være enig i det, men min kone synes nå at E46 Compact er det lekreste BMW har laget (bortsett fra siste 6-serie). Så frem til hun enten arver en eller annen ukjent rik onkel eller vinner i lotto så må hun greie seg med compacten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Vel, da var Compact'en historie. Behovet for å ha en bil som kunne frakte ting og tang litt større enn en middels koffert, samt å trekke henger meldte seg, så min bedre halvdel fant et dugelig bil som kunne dekke behovet. Familiens konebil er nå en Nissan Pathfinder. Bilder kommer så snart undertegnede har fått rotet seg ut med kamera i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå