Mr. BMW Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hei driver å skal skifter pærer i kjørecomp + varmebrytere på E34, men får ikke ut den HELSIKES kjørecomputeren.!! Og får å få ut varmebryterne tror jeg at den forbanna dingsebomsen MÅ ut! :boxers Her er noen bilder som kanskje kan hjelpe dere med å forklare meg hva jeg skal gjøre, begynner å bli gærn nå... Er sikkert lett, men jeg aner bare ikke hvordan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 I øvre bakkant på computeren har du en hendel/spake. Ser den vel på det siste bildet der.. Skyv eller trekk i denne, da skal computeren komme frem litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. BMW Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ok, var det jeg regna med så de har jeg prøvd, men det skjer ikke stort annet enn at det ser ut som hele ramma vil ut. Men nå har jeg ikke prøvd med for mye makt da jeg er redd for å knekke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kan sitte jævlig fast, men ta den hendelen og dra den mot deg. Er tre pærer for computern. Jeg skal skifte i varmebryterne, når du har fått den ut så skriv hva du gjorde for å få de ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. BMW Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Da klarte jeg å knekke den pinnen bak kjørecomputeren *HURRA*. Men man må kunne få ut det panet med varmebryterne fordet. er 1 cm unna at det er ute egentlig, men nå rikker d seg ikke mer.. de spakene som manvelger hvor det skal blåse, er de til å dra av???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå