Odland318is Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Denne passer ikke på de uten airbag på passasjersiden. De uten airbag på passasjersiden kan vel strengt ikke ta av noen form for list som allerede er der. Sitter vel helt fast...?
Jonte Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 Om ingen byr mer enn 300kr, så selges den til Bugman. Budfrist 24.00 i kveld
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Denne passer ikke på de uten airbag på passasjersiden. De uten airbag på passasjersiden kan vel strengt ikke ta av noen form for list som allerede er der. Sitter vel helt fast...? Stemmer, å lime utenpå, funker dårlig vil jeg tro..
Arnefles Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Vel,da var jeg den heldige som vant budrunden og måtte BETALE 412KR FOR EN BULKETE LIST SOM IKKE ENGANG PASSER TIL 320I-95!!! OG IKKE SVARER JONTE PÅ MAILENE JEG SENDER HELLER,SNAKK OM USERIØS SELGER!!
bimmerdude Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 så vidt jeg vet er det ikke noe forskjell på de listene om det er airbag eller ikke men muligens etter årsmodell... var vel rundt 94 at det ble litt forandringer i det området der.
boost Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 nok ein person som er vårten lurt. av ein useriøs selger.. eg har handla av han 1 gang å aldri meir!!! folk får vakna no... er fleire tråder om han her. kjøpte ein mls toppakkning av han eg å den kom ikkje fram i tide når eg skulle bytte toppakkningen å eg ville sende den tilbake . det gjekk ikkje.. han sendte den 5 daga etter den skulle sendast. so den kom forseint , gav beskjed om han ikkje sendte den tidsnok sende eg den tilbake.. no skylda han på posten.. men har på svart kvitt at han ikkje sendte pakken når han skulle.. no nekta han å ta den tilbake!! so STOPP Å kjøp ifra han karen.. useriøs..
Ellingsen B. Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 så vidt jeg vet er det ikke noe forskjell på de listene om det er airbag eller ikke men muligens etter årsmodell... var vel rundt 94 at det ble litt forandringer i det området der. På de tidlige modellene var "listen" der tynn og den var fast i dashbordet. På nyere modeller var dette en større list som var løs. Denne kunne velges fra bmw i tre eller sort.
Dr_S Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 så vidt jeg vet er det ikke noe forskjell på de listene om det er airbag eller ikke men muligens etter årsmodell... var vel rundt 94 at det ble litt forandringer i det området der. På de tidlige modellene var "listen" der tynn og den var fast i dashbordet. På nyere modeller var dette en større list som var løs. Denne kunne velges fra bmw i tre eller sort. Eller karbon (M3 GT)
Riefarn Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Hmm.... merkelig å kunne være så aktiv her inne når ingen er fornøyd med han som selger... Skjønner ikke åssen samvittigheta doms er jeg men...
Dr_S Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 På tide han svarer her...Han har vært på Bilforumet idag iaf
Mr.Plow Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Kan ikke en av mod'ene bare banne han da? Må jo være mer enn bra nok grunn at flere her inne har blitt lurt eller behandlet dårlig ved kjøp/salg av han. Hvis ikke ender det bare med flere slike saker.
Dr_S Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Synes han bør få svare for seg. Sett saken fra begge sider.
boost Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 det er lov å væra litt morsom når du sender pakker men ei grense går morsomheten på . eg heter Kvam til etternavn å han hadde skrive "Kvalm" på pakken til meg. den kom jo fram da men.. sånne ting kan folk spare seg for. får henga ut hele navnet hans her sånn at han får problem å selge igjen.. han kan jo berre opprette seg ein ny konto men... om navn å adresse kommer oxo .. kan han få litt meir problem ..
Anbefalte innlegg