Dr_S Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Rart ingen admin eller mod har svart her inne...? Hvorfor er det rart? Hva vil du vi skal svare? "Ta det med ro, pappa er her, alt skal ordne seg"? Nei, men når dere har en bruker som gjentatte ganger har lurt og svindlet andre bimmers-brukere, bør kanskje noe gjøres slik at dette ikke gjentar seg? Er jo ikke første gangen til Jonte det her. (ref gammel vader-annonse)
E36Cab1 Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Kjøpte ei bakrute til cab'en min av han tidligere,tok veldig lang tid å få den. Det er vel ikke akkurat som en privatperson har masse stæsj på lager... og det kan ta tid å få ting fra ebay noen ganger Ehhh....ka har ebay med saken å gjøre?? Poenget mitt var at eg også fikk lite respons på PM og at det tok lang tid,men eg fikk den da! Var kun til info slik at de veit "tempoet" denne karen har.
Kjetil 323i E36 Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Kjøpte ei bakrute til cab'en min av han tidligere,tok veldig lang tid å få den. Det er vel ikke akkurat som en privatperson har masse stæsj på lager... og det kan ta tid å få ting fra ebay noen ganger Ehhh....ka har ebay med saken å gjøre?? Poenget mitt var at eg også fikk lite respons på PM og at det tok lang tid,men eg fikk den da! Var kun til info slik at de veit "tempoet" denne karen har. Uten at jeg skal si det for sikkert, så regner jeg med at Hagenisse mente Jonte bestillte/bestiller deler via eBay. Er typiske eBay vare alt dette her.
E36Cab1 Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Sa at de kom fra en kontakt i USA. Men som sagt,eg fikk den og alt er ok på den Verre med det baklykte-dekselet som eg gikk i tap på!
Gunnar Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Nei, men når dere har en bruker som gjentatte ganger har lurt og svindlet andre bimmers-brukere, bør kanskje noe gjøres slik at dette ikke gjentar seg? Er jo ikke første gangen til Jonte det her. (ref gammel vader-annonse) Selv om vi ikke skriver noe i denne tråden, så er det i høyeste grad oppe blant moderatorgjengen. Vi diskuterer det i lukket fora, som vi gjør med det meste annet, før vi tar noen forhastede løsninger. Jeg hadde faktisk satt pris på om du lar være å blande deg oppi administrasjonen her på sidene. At du kommenterer at vi ikke har vært der i tråden det gjelder, er poengløst. Hadde det vært en tråd vi ikke var obs på, så hadde det vært en idé å sende en av oss en PM for å gjøre oss oppmerksomme på den, slik andre brukere her inne gjør.
Dr_S Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Jeg hadde faktisk satt pris på om du lar være å blande deg oppi administrasjonen her på sidene. At du kommenterer at vi ikke har vært der i tråden det gjelder, er poengløst. Hadde det vært en tråd vi ikke var obs på, så hadde det vært en idé å sende en av oss en PM for å gjøre oss oppmerksomme på den, slik andre brukere her inne gjør. Får virkelig unnskylde at jeg "blander meg". Men han har jo holdt på med dette tullet sitt en god stund nå, uten at noe særlig har skjedd.
Gunnar Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Ta det helt med ro. Vi har vært i kontakt med ham allerede før denne tråden dukket opp, men han har en egen evne til å bortforklare seg og så tvil om alt som blir sagt rundt ham. Folk kan ikke stenges ute og dermed henges ut helt uten videre. Derimot er nok denne tråden det som vipper det hele over kanten. Uansett; La oss håndtere ting slik vi ønsker å håndtere ting. Det gjelder også månedens bil og lignende. Jeg har ikke behov for en påminnelse hver gang det er månedsskift. Det er vanskelig nok å få tid alt som det er (inkl. å skaffe fornuftige bidrag), uten å ha deg som en påpasser til enhver tid.
Jonte Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 Hei Hei Folkens! Jeg ser dere har tatt av her og legger ut så mye dritt som mulig om meg.. Jeg får vel prøve å forsvare meg selv her, og prøve å fortelle min versjon av disse "sakene". Bugman: Jeg har svart deg på din PM på bimmers, og jeg beklager at det har tatt så veldig lang tid.. Jeg har bare hatt utrulig mye å gjøre den siste uka med taxivakter på 12 til oppimot 18timer i døgnet i tillegg til skolegangen min. Derfor har det blitt svært lite tid til bimmers.no etc, og jeg har ikke fått lest beskjedene dine. Denne listen passet fint i min E36 Cab, og da regnet jeg sterkt med at den passet i din E36 som var av samme årsmodell. Den blei solgt fordi jeg har kjøpt meg Carbon list og Carbon midtkonsoll. Jeg har nok gjort en feil når jeg sendte pakken så dårlig embalert, og det var ikke helt gjennomtenkt av meg. Beklageligvis. Vi får ta det på PM, så ordner vi dette. Det har aldri vært meningen å lure deg heller, jeg bare har ikke fått tid til å diskutere det med deg. Ellers så vet du at jeg har brukt mye tid på deg tidligere, med å finne priser og lignende til deg, og har vært tålmodig med dine interesser og lignende, så du kunne kanskje vist meg også litt tålmodighet?. boost: Hvordan i allverden kan du fortelle meg at jeg har lurt deg? Det er vel heller motsatt, er det ikke? Du har kontaktet meg mange ganger for å handle diverse greier av meg, men du har brukt veldig lang tid og sjeldent gitt meg det jeg har forlanget i pris. Men, derimot, for over ett år siden, så handlet du en ting hos meg. En vindusbryter til E36. 100kr skulle du betale for den. Men, det hastet for deg, så jeg måtte sende den før jeg fikk penger av deg, så skulle du sette inn pengene. Det kom aldri noe penger fra deg. Jeg maset mange ganger, og du sa at du skulle sette dem inn. Tilslutt gav jeg bare opp, 100kr er ikke så veldig ille. Men, jeg visste at det sikkert kom til å komme opp en gang i framtiden. Og det gjorde det, du var interessert i å handle en ny MLS toppakning av meg som jeg ikke har brukt pga endring i planene. Denne pakningen kostet 3000kr ny, og du fikk kjøpe den for 1500kr + at jeg betalte deler av frakta. Denne måtte også sendes før du kunne betale, og dette var etter at du hadde drevet å ombestemt og bestemt deg i ei uke og prutet på fraktprisen enda du hadde så god råd etter lønn og alt. Jeg dro på Posten mens jeg var på jobb, og droppet pakken innom hos en bekjent som jobber der, hun skulle fikse resten av biffen, og her har det skjedd noe kluss.. Det beklager jeg, men jeg kan ikke ta ansvaret for det. Anngående "Kvalm" på pakken var det en uskyldig spøk, men den passet kanskje ikke så bra inn når du blei misfornøyd. Men, du fikk jo toppakningen din tidsnok til skifte av topp og alt, så jeg ser ikke hva som egentlig var problemet? chrZZ Anngående lyktene dine, kan jeg ikke annet enn å beklage. Og alle produsenter og alt forklarer og forteller at disse lyktene skal passe alle varianter pga at forskjellen ligger i den pakningen som er på blinklyset. Så jeg videreformidlet bare dette. Det tok litt tid å få sendt lyktene til deg ja, siden bilen min sto på ett verksted ett stykke unna her med gåen topp. Men, jeg forklarte dette for deg, men du kunne godt betale tidligere siden du hadde fått stipend/lån på 16000kr og hadde god råd nå og sikkert ikke ville ha det i ettertid og dermed kanskje ikke ville ha råd til lyktene. Jeg fikk hentet bilen min, og skrudd av lyktene, og pakket dem klar til å sende. Jeg reiste bort, og min mor skulle få sendt lyktene men, det skjedde ikke, dessverre. Så kræsjet min bror bilen til mor og far, og denne måtte inn til oppretting, og lyktene lå i bagasjerommet på bilen. Når bilen kom hjem igjen, så var dem klar til å sendes, men fortalte deg at dekslene som skulle være bak lå på verkstedet der bilen min var inne for å skifte topp. Jeg spurte om jeg skulle sende lyktene til deg for så å sende dekslene i ettertid, men du sa jeg kunne bare vente med å sende det til alt var samlet. Så da gjorde jeg det, det tok litt tid siden jeg ikke hadde så mye bil tilgjengelig. Det tok veldig lang tid, og jeg beklager det, men du roet det hele ned og tok det rolig. Jeg tilbydde meg å betale deg tilbake penger også, men du disset dette også ned. mAzE: Synes du det tok lang tid å få grenrøret? Du fikk det relativt kjapt. Tatt i betraktning at jeg var i Hellas i denne perioden, og sendte grenrørene med engang jeg kom hjem. E36Cab1 Anngående bakruta di, så forklarte jeg deg hele dealen. Jeg fikk flere ruter, men de blei tilbaketrekt av leverandøren fordi dem var for små, og ikke passet. Derfor tok det lang tid. Pengene for dekslet ditt er overført det, har du enda ikke fått dem? Send meg en PM. Det er mye søppel dere klarer å virvle opp, men det er vel bare sånn det er? Hva? Halvgode forklaringer og alt. Hva kan jeg gjøre? Jeg forsvarer ingenting, jeg har rotet det til av og til, det er ingen hemmelighet, og det har jeg aldri sagt noe på heller. Men, det er da måte på. Og jeg skjønner ikke at dere gidder å sitte å legge ut bilder av meg, og hvertfall ikke du Dr_S som er en 200kg's klump av en securitasvakt som sitter og trykker på f5 på forumer døgnet rundt for å så disse meg så mye du kan? Du er en jævla idiot, som er ute etter å henge deg bortialt som er. Har ikke du ei kone og barn å ta vare på?
Arnefles Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Hvis dere er intressert i lik list som Jonte solgte kan jeg få tak i slike,både med ///M logoen og AC Schnitzer logoen. De jeg selger er da nye,og jeg sender kjapt! Send PM hvis du er intressert! OBS! Husk at den listen ikke passer 95 og nyere!!
Arnefles Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Jonte,noe merkelig at den passer din 95-mod.og ikke min 95.mod??? Virker som et par "noe rare" unnskyldninger her ellers også. Før jeg kjøpte av deg var du relativt aktiv på msn og pm,men etter kjøp-ingen kontakt(enda jeg ser du ofte er pålogget). Denne lista må være bergnet til tidligere modeller u.airbag...
Jonte Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 Jonte,noe merkelig at den passer din 95-mod.og ikke min 95.mod??? Virker som et par "noe rare" unnskyldninger her ellers også. Før jeg kjøpte av deg var du relativt aktiv på msn og pm,men etter kjøp-ingen kontakt(enda jeg ser du ofte er pålogget). Denne lista må være bergnet til tidligere modeller u.airbag... Ja, det er veldig merkelig. For jeg prøvde den over min list, og det passet helt perfekt. Det er bare tilfeldigheter. Jeg har hatt mye å gjøre denne siste uka og forrige uke. Jeg er logget på MSN hele tiden. Men, vi ordner vår avtale på PM.
Arnefles Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Du sa ikke noe at den skulle sitte utenpå før jeg kjøpte,og jeg spurte om den passet ORGINALT fest. Hvis jeg setter den utenpå,blir det forferdelig stygt-utrolig dårlig passform!
Jonte Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 Du sa ikke noe at den skulle sitte utenpå før jeg kjøpte,og jeg spurte om den passet ORGINALT fest. Hvis jeg setter den utenpå,blir det forferdelig stygt-utrolig dårlig passform! Det spørsmålet fikk jeg aldri, isåfall har jeg misforstått. Jeg har ikke løget om noe til deg.
boost Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 alle kan gløyma det veit du å.. å du har ikkje masa på denna 100lappen! betalte noko av frakta? på toppakkningen? ok du betalte 14 kr wow.. ja eg måtte sjekke opp i om eg skulle bruke pakkningen ifra deg. å da kan det gå eit par daga å bestemme seg på. det som e rart ... du masa på å selga den so å si kvar dag.. kjøpe den? kjøpe den.. med eingang eg kjøpte den slutta du å svara.. gjekk 1 veka før eg fekk sendings nr ifra deg.. men du hadde tid å svare alle andre å selge.. ke du betalte for den toppakkningen drite no eg i.. du hadde no lagt den ut for salg til 1500kr .. å det fekk du å..eg fekk ikkje pruta av deg!! Å det eg ikkje fekk opplyst om var at du måtte ha arp bolter til den toppakkningen.. å det e jo sånt ein selger bør opplyse.. å eg fekk den ikkje før eg skulle bytte toppakkning.. eg skulle ha den på ein lørdag.. å den kom uka etter ein torsdag.. VIL det sei den kom tidsnok!!! å eg gav beskjed kom den ikkje i tide so skulle eg senda den tilbake.. å da nekta du å ta den tilbake.. men kjem aldri til å handla meir ifra deg .. å håpa ikkje nokon andre gjere heller.
Anbefalte innlegg