Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøre bilen til en lakkerer omtrent 3 mil herfra i begynnelsen av denne uka. Har avtalt med han at han skal slippe så mye demontering/montering, han skal lakkere blant annet framfangeren, den har jeg demontert for å slipe den,

lurte på om det var noe problem å kjøre til og fra han uten å montere den? regner med at det skal gå fint? men vil bare være sikker. :?

Skrevet

ja, hvis jeg skal kollidere skal jeg sørge for at det skjer utenfor veien.. :P

Fant ut at det tar meg ikke stort mer enn 5 minutt å hekte på fangeren, så regner med at jeg kjører med den på.

Skrevet

Husk å montere skilte igjen da,stripse det fast eller noe.

vist ikke kan du få 1500 i bot om du blir stoppet i kontroll.

Skrevet

Jeg kjørte en stund uten front og bak fangerne mens jeg lakka de, hengte opp skiltet med strips, var ikke no problem det. Er sikkert ikke lov å kjøre sånn da men.

Skrevet

har skiltet i frontruta nå, prata med en nabo av meg som har jobba / jobber i up. Han mente at det burde gå fint å kjøre med skiltet i frontruta sålenge det ligger synlig. men ikke sikkert den jeg evt treffer på i en kontroll er enig.. :/

Noen som vet hva det koster for nye skilt forresten?

Skrevet

Noen som vet hva det koster for nye skilt forresten?

Kostet 443,- på Trafikkstasjonen Oslo, eller nærmere bestemt ”Skiltfabrikken Lørenvangen” i mai 2006.

Du må levere inn de gamle skiltene dine.

Altså kan du ikke henge de gamle på parkeringsplassen, sykkelstativet e.l. :?

Hvis du venter litt så får du kanskje den nyeste typen med landsmerke… :)

.

Skrevet
har skiltet i frontruta nå, prata med en nabo av meg som har jobba / jobber i up. Han mente at det burde gå fint å kjøre med skiltet i frontruta sålenge det ligger synlig. men ikke sikkert den jeg evt treffer på i en kontroll er enig.. :/

jepp,2000 i bot.det fikk min fetter oppdage på rudskogen treffet.samme om det ligger i frontruta eller hjemme.2000 i bot.her i usa har dem ikke skilt fremme engan

Skrevet
jepp,2000 i bot.det fikk min fetter oppdage på rudskogen treffet.samme om det ligger i frontruta eller hjemme.2000 i bot.her i usa har dem ikke skilt fremme engan

Det kommer helt an på hvilken stat man er i. I de fleste statene + Canada har man både foran og bak som normalt. Vær obs på at det er til dels store forskjeller på lover og regler fra stat til stat.

Skrevet

en tommelfingelregel er at biler som ikke er typegodkjent med lite skilt ikke får. Hjelper ikke om du har stor ic i fronten og skiltet dekkerfor kaldluft, eller at det ikke ser fint ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...