Gå til innhold

Fra trommel til skivebrems på E36

Christopher
 Share

Anbefalte innlegg

Nye svingarmer er vel en 4-5000 for nye pr. stk. I tillegg kommer kalipere og skiver. Brukt så kan du vel få taki til helt andre priser. Vil tippe fra 500 til 1500 pr. stk.

Kan jo vere greit å bytte foringer når du først holder på med dette da de ofte er dårlige.

Det du trenger er en svingarm komplett med bremser. Du få legge inn en annonse på ønskes kjøpt sidene. Er sikkert noen som har liggende som du kan få til en grei pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg spørre om hvorfor du vil gjøre dette?

Er du som bestemmer om du tør :)

Jeg har dårlige trommler. Håndbrekk virker ikke i det hele tatt og må bytte en god del deler i trommlene regner jeg med. Så derfor tenkte jeg og undersøke pris på skiver siden da muligheten til ombygging ikke er fult så utilgjengelig :) Men er bare noe jeg lurer på langt ifra et prosjekt! ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner da godt at du vil ha friske bremser.. Men jeg er en av de som har molet så mye med skivebremser og glidere som sitter fast etc, så jeg skjønner ikke helt denne hypen med skiver bak. Hadde ikke kommet til å brukt en krone ekstra for å skifte ut tromler til skiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...