Christopher Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Har en 318i E36 som jeg må bytte en del bremse deler på snart. Vurderer i denne sammenheng og bytte til Skivebremser bak også. Noen som vet hva dette koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Du må bytte svingarmene bak også da det ikke går å sette på skivebremser på de du har. Enkleste/billigste er vel å få taki et par brukte svingarmer med skiver og kaliper og bytte over dette. Har akkurat gjort dette på min 318. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Er bare ute etter pris har du en ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Nye svingarmer er vel en 4-5000 for nye pr. stk. I tillegg kommer kalipere og skiver. Brukt så kan du vel få taki til helt andre priser. Vil tippe fra 500 til 1500 pr. stk. Kan jo vere greit å bytte foringer når du først holder på med dette da de ofte er dårlige. Det du trenger er en svingarm komplett med bremser. Du få legge inn en annonse på ønskes kjøpt sidene. Er sikkert noen som har liggende som du kan få til en grei pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Tør jeg spørre om hvorfor du vil gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Tør jeg spørre om hvorfor du vil gjøre dette? Er du som bestemmer om du tør Jeg har dårlige trommler. Håndbrekk virker ikke i det hele tatt og må bytte en god del deler i trommlene regner jeg med. Så derfor tenkte jeg og undersøke pris på skiver siden da muligheten til ombygging ikke er fult så utilgjengelig Men er bare noe jeg lurer på langt ifra et prosjekt! ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg skjønner da godt at du vil ha friske bremser.. Men jeg er en av de som har molet så mye med skivebremser og glidere som sitter fast etc, så jeg skjønner ikke helt denne hypen med skiver bak. Hadde ikke kommet til å brukt en krone ekstra for å skifte ut tromler til skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Nej er ganske usikker på hva jeg vil. Men blir nok bare å lakkere noen trommler og slenge på. Nå jo si at det ser ganske mye penere med skiver og som sagt over man har muligheten til ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå