hoBo Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Har en e21 320 Baur som jeg nå vil bygge om med tanken på motorytelse. Hva er den beste løsningen med hensyn til økonomi, m20 turbobygg (b27?), eller bytte i større motor (i så fall hvilken er til å anbefale i en slik bil). Trenger en god dytt i riktig retning, takker for svarene deres... Bob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Og hva har du å legge i dette da? Greit å hvite hva en er villig til å betale for moroa før en anbefaler noe som helst. Jeg har hatt M5(S38b36) og M20B25 turbo i min e21.. Framtung med M5 og ketshup med turbo.. helt ærlig så er kanskje det beste i en e21 en S14 lavtrykksturbo sånn kjøremessig. Men jeg skal til med ny m20b25 turbo med litt optimistisk effektutak denne gangen. Uansett koster det kr. Så er det 25k du har så ville jeg kjøpt en S14. Er det 10k så er det m20b25 med litt trim som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 For en fornuftig pris er kanskje M50B25 et alternativ? Får en komplett motor for ca 10k vil jeg tippe. Det beste er at du kan bruke E21 girkasse så du beholder speedometeret. Fin lyd og 192 spreke gamper!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå