larserso Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Er det noen som har oversikt over hvordan det blir med bruktbilimport over nyttår med nytt avgiftsystem? Jeg ser det står noe om at eldre bruktbiler med ukjente utslippsdata fortsatt avgiftbelegges på "gamlemåten", men ser ikke noe om nyere bruktbiler med kjente data. Jeg tenker "tilfeldigvis" på f.eks. 2000/2001 320D, om den vil kunne gå opp eller helst ned i pris ved import? På forhånd takk for hjelpa! -LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 320d (136-hesteren) har bare 152 g/km co2-utslipp. Så da går nok den ned i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Takker! Da må jeg nok smøre meg med tålmodighet og utsette bilkjøp enda noen måneder... Pokker og, begynner å bli lei Toyota... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå