lkruses Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Hei kjører en 328 coupe som jeg hadde senkefjører på 35/15,med orginale dempere.Kjøpte nå komplett senkesett 60/40..ap sportsunderwerke.fra motortechnik, satt det på bilen og ble ganske ovrasket.. bilen ble ca 30mm høyere enn det den var..sjekket ordreseddler osv og der sto det 60/40 men på pakka sto det 50/30.men det kan umulig stemme..ringte dit jeg hadde kjøpt det og de sa de hadde vært borti noe av det samme før. men de kunne sende meg nye fjører hvis jeg ville, som senket riktig.Men er veldig usikker på dette da vil det jo si at demperne er lenger enn fjørene igjen og da er jeg jo like langt.Hadde jo vært greit å få noe som hører sammen.Nytt sett kunne de ikke få tak i pga fabrikken var gått konkurs.som sagt er jeg litt frustrert idag om hva jeg skal gjøre, skru det av og levere det få penger tilbake og kjøpe nytt et annet sted. noen som har noen erfaringer eller tanker rundt dette forslag?
frodekrs Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Kan ikke det vere at det gamle senkesettet ditt var gammelt å nedsegent da? så d senket meir en det skulle? jeg hadde m understell på min. det senker vel 15mm. så satt jeg på H&R60/30 med kortere bilstein dempera. men bilen min blei akkurat like lav som den va fra før, men masse stivere.
lkruses Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Hei.. de gamle demperne var vel ca 4 år.. mens senke fjørene var vel 1.5 år.. synes det virker litt drøyt hvis det skulle synke så mye..vogtland noe het demperne..hørte det var litt negativ omtale ang de her også. litt i tvil frister mest og skru det av og returnere det,kjøpe nytt kjent merke.heller legge litt mere kroner i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå