Hedfelt Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Haha! Bra bilde Blir gøy å følge med på dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 HBO 1500kr. Kun burkt 1 helg(100%) alt som trengs følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Har glemt å oppdatere tråden her så her kommer det vi har gjort siden sist oppdatering Nå skal det bli 2.8 tic til neste vår=) Vi har fått "ny" motoren en M30B28LE. Nye grenrør er også kjøp inn: Turbo'n: Her er vi i gang med å plukket motoren i deler: Toppen av: Et stempel var knust, så det må byttes(dårlig bilde): Bunnpanna av: Bilen står å venter: Turbon på grenrøra: Her er det meste ute av motorn, motoren hones og litt sånn: Stempel som har fått juling etter tenningsbank. Stempel og råder ute: Klar for å hones: Et bilde av front felga. Har 2 org bmw og 3 alpina så vis noen har en alpina felg er vi int: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Ble ikke tid til noen stort i dag, får se om det ikke blir tid til i morgen. Noen som har tips eller kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 husk no å skru eksosanlegget årntli fast før næste træff på acr, så slæpp vi som kommer bak deg å kjør over dæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Hehe, du var en av de uheldige.. har vært plaget med det, men skal sitte hele treffe nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Hehe, du var en av de uheldige.. har vært plaget med det, men skal sitte hele treffe nå hehe.. neida, jeg var heldigvis ikke på banen når det skjedde. men sto å så på, ble en del artige situasjoner utav det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Ja bra ingen traff det da, mista det på begge treffa på acr.. hørte ram'n holdt på å treffe det i høst.. Var veldig "jalla", men blir å sitte fast nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 Ja her har dette ikke blitt skrevet på en stund, men motoren vi har er ubrukelig da gravrust ble funnet i sylinder nr.2 så vi er ute etter ny blokk eller motor billig=) Da jeg er i army'n trenger vi det fort får å få bilen ferdig til sommern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Dralle her på forumet kan du høre med, han har en M30B28 motor stående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 Ja har sendt PM til han så får vi håpe han skal selge.. Om det blir tid å turbo konverter motoren til første treff vet jeg ikke om det blir tid til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Da har vi kjøp oss 3.5l, får se hvor fort vi får den da den står i bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Når dere går fra 2,8 til 3,5 da snakker vi! Kommer bare til å bli dess råere nå ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Ja blir litt mer motor der=) Får håp vi får den ferdig til første treffa, blir mye jobbing fra kompisn min da jeg er i army'n.. Men skal få det til, vil komme update så fort det blir gjort noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 blir digg detta. vest dåkk treng hjelp e d bære å sei i fra, så ska eg still opp så dåkk får ferdi biln t treffe! va å testa min bane bil i dag. heiv på skiltan fra 318`n min. løyle d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå