Frakk2000 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg trenger en sånn varmeveksler til varmeapparatet mitt. (Gjerne med slanger også!). Den koster 420kr ny fra bmw, men hvis noen har en delebil, med evnt en slik hengende i torpedoveggen, så hadde jeg vært evig takknemlig. (Den skal være lett å se når du åpner panseret, henger på høyre side). Tror det er denne: e36 Sedan skal jeg ha til, den er visstnok annerledes på klima og compact versjoner også. Jeg trenger den uten klima. Send meg en PM hvis du har en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det er altså den lille biten som veksler mellom å la varmt vann strømme gjennom varmeregisteret eller ikke. Ca på størrelse med en knytteneve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 pm sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ser ut som jeg får en posten, så jeg tror ikke jeg trenger lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå