Håvard ///M3 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg har et problem med varmeapparat vifta. Den har plutselig sluttet å blåse,selv om vifteskalaen tilsier indikerer noe annet, veldig irriterende nå som man snart må skrape is av rutene! Den har bare blåst normalt i ønsket hastighet et par i løpet av de siste to tre ukene. Dette er den digitale typen... alle andre funksjoner fungerer. Håper noen har nyttige råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rams Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Sikringene er selvfølgelig inntakte? Går vifta i det hele tatt rundt?? (kan den være tiltettet?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 sikringene er ok. Jeg trodde også at vifta satt fast, men dagen jeg skulle sjekke dette gikk vifta normalt,for så å stoppe igjen et par dager etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 vifta går ikke i det heletatt høres det ut til. men i fart kommer det likevel endel varme/luft men det er vel bare luft gjennomstrømning pga av hastighet på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alkj Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Kan være nok med å skifte børstene på selve viftemotoren.. Høres ut som om det kan være de som begynner å bli slitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 ja, det kan jo hende.. har vært inne på tanken men slo det liksom fra meg. men siden det er flere som mener det kan jeg jo begynne med å sjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190E2.5-16v Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hei, gammel tråd men må nesten bare spørre, fant du ut av problemet med viften din ? Har samme problemet på min 97mod E36 med at viften ikke går som den skal, ( autoklima ) Setter jeg viftestyrken på fult så går den på fult av og til. Skal prøve å forske litt når helga nermer seg, tipper det er dårlig kontakt på strømtilkobling på vifta eller børstene. Men kan det vere mye annet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå