Bimmerlars Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Noen som er interessert i å kjøpe prosjektet mitt? Det er et to-dørs E30 karosseri som er sandblåst innvendig, motorrom og bagasjerom, samt der det var rust på utsiden(er gjort av autorisert sandblåsefirma) Har nesten rustsveisa alt av rust, men litt gjenstår(ikke mye) Framskjermen er nesten ferdig bredda med EVOIII bredding, mangler finpussen! Ene bakskjermen er montert på å sparkla, gjenstår litt. Den andre bakskjermen følger selvfølgelig med, det gjør også sideskjørt, front og bakfanger og hekkspoiler. Dører, koffertlokk og panser følger selvsagt også med. Har mye annet til E30 også, dersom du har lyst til å få med deg enda mer! Selger alt for 5000,- Holder til i Ås, i Akershus http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9001
cornelius Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 skulle hjerne kjøpt det, men blir litt for langt.. men vist du ikke får solgt kan du altids ta av evo skjermene og selge dem til meg
Bimmerlars Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 skulle hjerne kjøpt det, men blir litt for langt.. men vist du ikke får solgt kan du altids ta av evo skjermene og selge dem til meg Har sendt deg en PM
Ceylon Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Noen som er interessert i å kjøpe prosjektet mitt?Det er et to-dørs E30 karosseri som er sandblåst innvendig, motorrom og bagasjerom, samt der det var rust på utsiden(er gjort av autorisert sandblåsefirma) Har nesten rustsveisa alt av rust, men litt gjenstår(ikke mye) Framskjermen er nesten ferdig bredda med EVOIII bredding, mangler finpussen! Ene bakskjermen er montert på å sparkla, gjenstår litt. Den andre bakskjermen følger selvfølgelig med, det gjør også sideskjørt, front og bakfanger og hekkspoiler. Dører, koffertlokk og panser følger selvsagt også med. Har mye annet til E30 også, dersom du har lyst til å få med deg enda mer! Selger alt for 5000,- Holder til i Ås, i Akershus http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9001 Hei.... eg lurte på om der er understell på bilen eller om det er bare karosseri, bagasjelokk m3?sideskjørt...? bilder....? Dette er veldig interessangt !!
Bimmerlars Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 Noen som er interessert i å kjøpe prosjektet mitt?Det er et to-dørs E30 karosseri som er sandblåst innvendig, motorrom og bagasjerom, samt der det var rust på utsiden(er gjort av autorisert sandblåsefirma) Har nesten rustsveisa alt av rust, men litt gjenstår(ikke mye) Framskjermen er nesten ferdig bredda med EVOIII bredding, mangler finpussen! Ene bakskjermen er montert på å sparkla, gjenstår litt. Den andre bakskjermen følger selvfølgelig med, det gjør også sideskjørt, front og bakfanger og hekkspoiler. Dører, koffertlokk og panser følger selvsagt også med. Har mye annet til E30 også, dersom du har lyst til å få med deg enda mer! Selger alt for 5000,- Holder til i Ås, i Akershus http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9001 Hei.... eg lurte på om der er understell på bilen eller om det er bare karosseri, bagasjelokk m3?sideskjørt...? bilder....? Dette er veldig interessangt !! Det kan følge med 318 for og bakstilling, eller 325 for og bakstilling. 325: Da har bakstillinga alle foringer nye, og den er sandblåst og farga sølv. Fjærbeina forran er da også sandblåst!(51mm) Jeg vil ha 5000,- til dersom 325 understellet skal følge med. 318: Trenger nye traversforinger. Det understellet kan følge med for 500,- ekstra. Har også mye annet rart til E30. Som bla. front og baklykter, komplett kobber bremserørssett osv. Det som følger med av styling blir bredda forskjermer, påbegynt bredding av venstre bakskjerm, høyre bakskjerm følger med, frontfanger, bakfanger, sideskjørt og M3 replica hekkspoiler. Det er ikke M3 c-stolper og bagasjelokk på den. Skal se om jeg får ordna bilder litt senere!
hellik Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Jeg kjøper breddinga di og fangere og spoiler for 5000kr. Ring meg når du ser dette. 94822583
verticalescape Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Dette er vel mest sannsynlig solgt, da det er over 1,5 år siden siste innlegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå