dunderdo Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Den såg ...... fin ut da... Helde no på me min ej no.. motor also.. s38b36 topp so ej skal ha på. garret GT42 turbo å div skit so ej he fått tak i...
David Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 Her er eit bilde av felgane som eg har kjøpt! Får dei om et par veker, blir sendt frå tyskland.. Gler meg til desse kjem!!
Hylland Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 denne bilen blir uberfet med de nye felgene...!
David Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2006 Her er et par nye bilder av bilen.. slik ser den ut i dag! men det skal bli ein forandring eller to på bilen i løpet av vinteren.. Her skal det ryddes opp!
frederiCO_87 Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Dette høres bra ut Syns egenlig bilen var fet med det orginale utseende jeg da.. Men når det gjelder de felgene som sitter på.. skal de selges siden du har kjøpt nye?? Mvh Fredrico (E-28 rules!)
David Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2006 Dette høres bra ut Syns egenlig bilen var fet med det orginale utseende jeg da.. Men når det gjelder de felgene som sitter på.. skal de selges siden du har kjøpt nye?? Mvh Fredrico (E-28 rules!) Ja, den er fin nå.. men skal blir mykje tøffare! kjem ikkje til å sette på dei nye felgane før til våren.. kjører me dei eg har på no til vinteren kjem.. intresert i å kjøpe dei ?
frederiCO_87 Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Ja! Tror de ville passe veldig bra på min E-28 Er det 17" eller 18"?
frederiCO_87 Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Det høres bra ut. Da er det bare å ta kontakt når du skal selge!! Er ikke noe hastverk for meg for de skal stå på en prosjekt bil.
shv Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 Har som tidligere nevnt sett denne bilen noen ganger i Knarvik. Ser svært pen ut! Har du vært på bane med bilen?
David Skrevet November 19, 2006 Forfatter Skrevet November 19, 2006 Nei, eg har ikkje vert på bane med bilen.. Vill ikkje kjøre med den på bane før eg får fiksa litt forskjelli! skal få på powerflex foringar, shimse sperra å få demparar/fjører før eg dreg han ut på bane. Turbotrykket må og stillast litt opp! Leitar etter ein plass å skru. men det er ikkje så lett å finne noko.. Å få leigd ei lita garasje hadde våre perfekt. veit du om noke?
shv Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Vet dessverre ikke om noen ledig garasje... Sjekk gjerne på forumet på www.bmwccn.no/hordaland om noen der har ledig skruplass.
David Skrevet November 21, 2006 Forfatter Skrevet November 21, 2006 Nå har eg fått nye felger i posten!! blir tøft på bilen
SteffenM2 Skrevet November 21, 2006 Skrevet November 21, 2006 Herregud! For noen FETE felger! Gratulerer, det passer bra her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå