GtiGtr Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Kjøpte meg ny bil for et par uker siden, så tenkte det var på tide å lage en tråd om den Er en 2000mod 323Ci med manuell kasse. Telleren sto på ca 114 000km når den kom med hurtigruten fra Tromsø. Kjøpte den usett med en politimann der oppe Må si at bilen har svart til forventningene mine, selv om jeg savner turboen fra min forge bil av og til (98 Golf GTI,) Kommer til å gjøre litt småting med bilen, da jeg synst helt originale biler kan bli litt kjedelige.. Motor: 2.5 170 HK Div: Xenonlys Parkeringsensor bak El.vinduer / speil Regnsensor Elektriske seter m. memory Kjørecomputer Klimaanlegg Antispinn Antiskrens Felg/dekk: 18" skal kjøpes til våren 7,5 x 17 Mega vinterfelger.. Stereo: Orginalt en solenge Denne listen kommer til å bli oppdatert etter hvert som jeg gjør endringer med bilen.. Stay tuned Slik så bilen ut da jeg kjøpte den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Har bestilt Rieger M3 front og sideskjørt til bilen. Har også kjøpt M3 list til bagasjelokket og øyelokk(som jeg ikke er helt sikker på om jeg skal montere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Grattis med fin bil! Du blir helt sikkert fonøyd. Stor forskjell fra Golf med 4-er, til BMW med 6-er... Og dropp lyktelistene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Er ikke helt samme måten å kjøre dem på heller.. Satser på at det el litt mer kvalitet over bmw'en en golfen. rote bort mye penger på den! Men var nå gøy også.. Tror jeg dropper øyelokkene, ser kansje mer trøtt en sint ut med dem på Men vurderer å skifte blinklyktene fremme til noe som ikke bryter så mye med hovedlysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Da kan du jo enten velge slike som jeg har: Eller slike |Andreas| her på forumet har: Skulle egentlig ha slike som de |Andreas| har jeg også, men fikk dem rett og slett ikke til å passe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 De du hadde passet jo godt til hovedlysene da, hvor kjøpte du dem? hvilken type pære er det du har montert? de ser nesten sølvfarget ut, jeg har noen som er blå i nå, men de blinker orange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Begge typer lamper er kjøpt på GS-bildeler. www.gsbildeler.no Ja, pærene er av typen chrome/silver, blinker orange. Kjøpt på www.bimmian.com Der får du kjøpt sett av 6 pærer til forran siden og bak. Så slipper du å få den der "eggeplommen" i blinklyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 ok. takker for tips! har litt lyst på AE så kan kansje bestille det samtidig ifra dem:) må spekkulere litt på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 da har jeg bestilt blinklys og nøkkelring fra gs:) http://193.213.20.196/openImage.php3?im ... r/5955.jpg http://193.213.20.196/openImage.php3?im ... r/4831.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Får ikke håpe du har bestilt akkurat det blinklyset det er bilde av der da, for det er til sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Grattis med fin bil. Hadde også en Golf Gti (turbo) før. Var en fin bil det også, men når litt over 200 hk skal ned i asfalten så ender det som regel med slitte framdekk. Hadde BMW før golfen også. Det er noe eget med kjørefølelsen i en BMW. Det er nå min mening da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gratulerer med ny bmw, bynner å ta seg opp med e46 ci i området her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Får ikke håpe du har bestilt akkurat det blinklyset det er bilde av der da, for det er til sedan. nei.. var til coupe:) har montert dem nå.. ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Grattis med fin bil. Hadde også en Golf Gti (turbo) før. Var en fin bil det også, men når litt over 200 hk skal ned i asfalten så ender det som regel med slitte framdekk. Hadde BMW før golfen også. Det er noe eget med kjørefølelsen i en BMW. Det er nå min mening da..... Takker! ja er noe spesielt med BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gratulerer med ny bmw, bynner å ta seg opp med e46 ci i området her... Takk for det! ja er vel begynt å bli litt E46 i området, men satser på det ikke tar helt av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå