Gå til innhold

Min 2000mod E46 323Ci

GtiGtr
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny bil for et par uker siden, så tenkte det var på tide å lage en tråd om den

Er en 2000mod 323Ci med manuell kasse. Telleren sto på ca 114 000km når den kom med hurtigruten fra Tromsø. Kjøpte den usett med en politimann der oppe Må si at bilen har svart til forventningene mine, selv om jeg savner turboen fra min forge bil av og til (98 Golf GTI,)

Kommer til å gjøre litt småting med bilen, da jeg synst helt originale biler kan bli litt kjedelige..

Motor:

2.5

170 HK

Div:

Xenonlys

Parkeringsensor bak

El.vinduer / speil

Regnsensor

Elektriske seter m. memory

Kjørecomputer

Klimaanlegg

Antispinn

Antiskrens

Felg/dekk:

18" skal kjøpes til våren

7,5 x 17 Mega vinterfelger..

Stereo:

Orginalt en solenge

Denne listen kommer til å bli oppdatert etter hvert som jeg gjør endringer med bilen.. Stay tuned

Slik så bilen ut da jeg kjøpte den:

IMG_7660photo.jpg

IMG_7658photo.jpg

IMG_7652photo.jpg

IMG_7649photo.jpg

IMG_7653photo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke helt samme måten å kjøre dem på heller.. Satser på at det el litt mer kvalitet over bmw'en en golfen. rote bort mye penger på den! Men var nå gøy også..

Tror jeg dropper øyelokkene, ser kansje mer trøtt en sint ut med dem på:) Men vurderer å skifte blinklyktene fremme til noe som ikke bryter så mye med hovedlysene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De du hadde passet jo godt til hovedlysene da, hvor kjøpte du dem? hvilken type pære er det du har montert? de ser nesten sølvfarget ut, jeg har noen som er blå i nå, men de blinker orange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fin bil. Hadde også en Golf Gti (turbo) før. Var en fin bil det også, men når litt over 200 hk skal ned i asfalten så ender det som regel med slitte framdekk. Hadde BMW før golfen også. Det er noe eget med kjørefølelsen i en BMW. Det er nå min mening da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fin bil. Hadde også en Golf Gti (turbo) før. Var en fin bil det også, men når litt over 200 hk skal ned i asfalten så ender det som regel med slitte framdekk. Hadde BMW før golfen også. Det er noe eget med kjørefølelsen i en BMW. Det er nå min mening da.....

Takker! ja er noe spesielt med BMW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...