Gjest Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Eksos passet bra synes jeg! Mangler senk da. Var tøft med orginale blinkers fram takk, er veldig fornøyd med eksosen, kuttet bare bort hele endestykket og erstattet den med en Carbon type. sveist på seff. lyden endret seg minimalt jepp ser tøff ut på det bildet med orginal blink, men skal ha på blanke med sort reflektor. senkesettet kom endelig fra AutoSpar, tok"bare" 1 mnd . skal montere det på i løpet av helga. dette er et COBRA senkesett, senker bilen 40 bak og 50mm foran. skålene jjeg bytter ut senker bilen med 10mm ekstra foran. disse skal jeg avente med å montere på til jeg har fått det godkjent på Biltilsynet.
B.E.E. Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Se nå ble den pen med litt senk senking gjør mye.
pocket Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Synes det er blitt en pen bil jeg Senkingen så meget bra ut!
Gjest Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 månedens bil ikke sant!? woow ble fornøyd med dette bildet!
skillbill Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Du får holde deg til en ting, enten bil-mekker eller fotograf hehe pen bil, bra prosjekt! Hvis jeg absolutt må sette fingern på noe så er det baklyktene men hver sin smak! Og ja, 1.9l 105hk er akkurat passe motor! BMW er kjøreglede uansett str på motor!
Gjest Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 takk takk Fotografering som hobby er morro det fint med positivt feedback også Bilen skal få på seg noen heftige 19" snart, disse skal lakkeres først. E46 er det egentlig liten vits i å style så mye på, den er veldig fin fra før av.
Gjest Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 tenkte å bestille posters av dette bildet, får å ha det på kontoret mitt. hva syns dere a?
pocket Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Bildet ganske bra, men det jeg ikke likte med det ved første øyekast er at det blir litt mye hvitt i toppen. Ser litt rart ut når det greiene over frontruta er "kutta" av. Men for all del bildet er bra og kunne ikke laget noe så bra selv
Gjest Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 ok Pocket det skal forestille soltåke, men forstår hva du mener skal prøve å rette litt og se åssen det blir. takk for feedback
Anni85 Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Er noe Audi A4 med baklyktene, men bevares, fin fin bil
ChrZZ Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 holder nå på med å ettermontere Alarm i bilen. Dette er Bolt On og utrolig enkelt, anbefaler alle som vurderer Defa om å heller gå for Orginalt. alt ligger til rette for å montere dette.dele nr har jeg skrevet lenger oppe og hva denne koster. Passer alle E46 !! Ringte du bare BMW og hørte? For... hadde vært interessant å høre om de førte slik til min E36.
Gjest Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 sånn da bedre?! syns det faktisk selv.. ChrZZ jeg fant frem til dette selv ved hjelp av ETK (BMW).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå