Kai-P. Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Har nå bestilt et Focal 130V2 frontsett hos Bassbrothers. Noen som har erfaringer med dette settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg har dette. Ikke verdens nyeste frontsett, men funker kjempebra...veldig klar og bra lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Nei, heldigvis bytter ikke Focal hvert år, men bruker pengene på å designe noe ordentlg når dem først skal det. Bra frontsett, men du skulle gått for 6.5" og lagt litt mere jobb i monteringen av elementene. Husk forsterker er ett must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Har forsterker nok til å drive disse, skulle jeg mene. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å gå for 6,5", men han karen på BB mente jeg ville få bedre midbass-gjengivelse med 5,25" p.g.a det lille rommet som er bak høyttalerne, jeg tror nok uansett at lydopplevelsen kommer til å bli vesentlig bedre med Focal-settet enn det marete Pioneer-settet jeg har nå.. Takker for feedback, folkens, tar gjerne imot mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Kan ikke si meg enig der. Har hatt hvertfall 10 forskjellige 6.5" i e34. Inkludert Focal K2P som egentlig trenger masse volum. Og det spilte hinsides høyt og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå