fre Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 forsikring er JÆVLIG avhengig av hvor du bor.. men ta 10 eksempler, så tipper jeg postbanken kommer best ut i 7 av 10... minst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Ser det står en 2005 clubsport til salgs for 500K, hvor mye ligger din 2003 modell på? hadde nok solgt den for 400 idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Denne da?http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1205305 Veldig fin. Gått litt mye. Og felgene selges separat her... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=31328&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Denne da? Gått alt for langt for min del, ikke er det billig heller. Terje schie solgte en 2004 som var regga i 2003 for 550K og den hadde gått 35000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 jeg er liksom litt glad i tv og navi og jeg da... skal vel ikke ha det i en racerbil kanskje. men smg giring er litt greit og ha selv på en m3 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 @E46Hazey: Den bilen hadde en litt spesiell historie da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Det er lov å prute vet du Eller prøve i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 @E46Hazey: Den bilen hadde en litt spesiell historie da... Kan du fortelle historien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Det er lov å prute vet du Eller prøve i hvertfall... Hvis han i tillegg har skrudd av felgene på den bilen kommer den til å ligge til salgs fortsatt om ett års tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 blir litt dumt å selge en bil uten hjulene den vises med syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 og ikke minst er jeg sterkt imot slikt.. 17" BMW m piggfrie vinterdekk. slike biler skal da ikke brukes om vinteren.. er ikke med vinterdekk på 330´n og ikke skal jeg kjøpe det til den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 og ikke minst er jeg sterkt imot slikt.. 17" BMW m piggfrie vinterdekk. slike biler skal da ikke brukes om vinteren.. er ikke med vinterdekk på 330´n og ikke skal jeg kjøpe det til den heller. Kjøper jeg M3 finnes det ikke en krone til en nr2 bil Faen jeg tjener for lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 @E46Hazey: Den bilen hadde en litt spesiell historie da... Kan du fortelle historien? Hehe, nei faktisk ikke... Jeg ringte å snakket med han for en tid tilbake, og da kom hele historien. Tror absolutt ikke det er noe tull/svindel, men han (Terje S.) forstod at det virket litt rart og innviklet, derfor la han den relativt lavt i pris. Husker ikke hele historien, men det var noe om at bilen ble kjøpt i Danmark som '02 modell og det var noe bytting frem og tilbake. Så viste det seg at bilen egentlig var nyere enn det, da Autozentrum skulle bytte bakdiffen på den. De mente det var en '04 modell, så derfor fikk han ny bakdiff på garantien... Poenget er at bilen hadde en noe rotete historie. Men som sagt; helt sikkert ikke noe tull. Han/de har jo et navn å "beskytte". Det som er, er jo at det kan bli litt trøblete å selge en sånn bil igjen, særlig om man ikke har et navn som folk stoler på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 siden du ikke måtte låne for og kjøpe deg m3 er vel ikke det ett problem.. du får låne til en vinterbil til 10k da vett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 og ikke minst er jeg sterkt imot slikt.. 17" BMW m piggfrie vinterdekk. slike biler skal da ikke brukes om vinteren.. er ikke med vinterdekk på 330´n og ikke skal jeg kjøpe det til den heller. Kjøper jeg M3 finnes det ikke en krone til en nr2 bil Faen jeg tjener for lite tipper det er mer økonomisk på mange måter å gå for en 325/330 330 har jeg ikke prøvd.. men den går nok en del bedre enn 325.. 325 går en hel del bedre enn 320 igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå