Gå til innhold

NYTT E46 CSL Look Bagasjelokk vurderes solgt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har kjøpt meg et flonke nytt CSL look lokk :P Men er noe uenig med meg selv om hvordan jeg vil ha bilen så tenkte å selge det om jeg fikk ønsket pris. Det er laget av FRP (Fiberglass Reinforced Plastic), noe de fleste store karosserideler er laget av i disse dager, virker som bra kvalitet og fin passform (har ikke prøvd det enda).

Selges H.B.O 5000,- + frakt.

Koster 8800,- + frakt hos Schmiedmann.

Bilder: http://www.bedriftsgata.com/gallery/album03

Skrevet

kunne tenkt meg å vist mer om passform og finnish, må en pusse å tilpasse noe, eller er det paint, plug and play?

og det passer på en 2000 Coupe?

Skrevet

Har test-fittet det nå å passformen er helt kurant, har ikke fått montert noe annet enn låsen innvendig men skulle da tro at alt passer. Luken må lakkeres ja.

Og JA den passer på alle E46 Ci, står på min 2000 Ci nå :P

kunne tenkt meg å vist mer om passform og finnish, må en pusse å tilpasse noe, eller er det paint, plug and play?

og det passer på en 2000 Coupe?

Skrevet
hvis merket er Vorsteiner så er jeg meget interessert.

Kall det hva du vil for min del så lenge jeg tjener på det :P

Men nei, det er ikke vorsteiner

Skrevet
Har test-fittet det nå å passformen er helt kurant, har ikke fått montert noe annet enn låsen innvendig men skulle da tro at alt passer. Luken må lakkeres ja.

med passform helt kurant, vil det da si at det er som om den var orginal, eller er det glipper og ujevnheter?? er ute etter en som er så bra at den ser ut som den er orginal. med samme passform som den luken som står på nå..

Skrevet

med passform helt kurant, vil det da si at det er som om den var orginal, eller er det glipper og ujevnheter?? er ute etter en som er så bra at den ser ut som den er orginal. med samme passform som den luken som står på nå..

Utvendig var den det, men som sagt har jeg ikke montert alle tingene som skal sitte inni luka så jeg kan desverre ikke garantere noe

Skrevet

Solgt. Har funnet ut nå at etterspørselen er relativt stor på disse så kan kanskje få tak i flere om noen er interessert. men prisen blir noe høyere da.

• 1 month later...
Skrevet

kan jo gi tilbakemelding om passformen jeg da siden det var jeg som kjøpte det... det var IKKE bra passform. det ser bra ut utvendig og kanter og slikt. men alt som skulle festest inni dette av motorer og lås og slikt var mye tilpassning. jeg holdt på en god stund med pussepapir og div annet av kniver og borrer og lignende for og få på plass alt. så passfomen er ikke bra. menfor en arbeidslysten sjel funker det nok. men endel jobb må beregnest.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...