Hustler Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 hadde innbrudd i bilen i natt, hvor de tok spiller å slikt.. men det jeg lurte på, jeg har full kasko, så jeg skal ta det på forsikringa grunnet store skader.. men de har skjært hull i kalesjen i taket, å bak ved vinduet.. de orner nytt da, eller begynner de å sy? kan jo aldri bli tett slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 sjekk hvor mye en ny kalesje koster og hør med forsikringsselskapet om det lønner seg å ta det på kasko. kan ikke tenke meg at det holder å sy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Blir helt sikkert ny kalesje. En jeg kjenner der dette skjedde med og han fikk i allefall ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Eg sjekka pris på kalesje en gang,tror den låg på rundt 18-19000kr på BMW. Er det mekanisk eller elektrisk du har? Eg har en som eg skal selge,du kan jo velge om du vil ha utbetalt penger eller fikset på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 sjekk hvor mye en ny kalesje koster og hør med forsikringsselskapet om det lønner seg å ta det på kasko. kan ikke tenke meg at det holder å sy...Så lenge kostnadene overstiger egenandelen så vil det jo lønne seg siden det ikke er bonustap ved tyveri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Er du sikker på at du kan få utbetalt penger,Forsikringselskapet betaler vel for skaden,og engenandelen betaler du til forsikringa.Reglene er litt forskjellige i selskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg hadde innbrudd i min tidligere E36 cab, å da hadde de skjært hull i cab'en, men det var ikke hull i innertaket, dette kostet nesten 50000.- å reparere hos BMW. Det er ikke bonustap ved tyveri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 takk for mange svar.. visste ikke selv at man ikke mistet bonus. de har også ripet opp på bagasjeluka, og bulket neon små bulker i bakskjermen.. alt slikt skal også dekkes, siden det har skjedd under innbruddet.. ååh så mye hærverk for en spiller. tok ikke pengene i bilen engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 har du kvitteringa til spilleren får du dekket den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Trenger jo ikke kvittering på det,kanskje var det original spiller også? Oppgi i skademeldingen att det var en passe dyr spiller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Makan til frekkhet nå til dags, man sku hatt bevegelsessensor som utløser hagleskudd ved hard berøring/hærvek ved bilen Du får sikkert dekt alt, det er jo positivt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Er du sikker på at du kan få utbetalt penger,Forsikringselskapet betaler vel for skaden,og engenandelen betaler du til forsikringa.Reglene er litt forskjellige i selskapene. Blir vel det samme som ved en skade. Du kan sette den på verksted,betale egenandelen og få fiksa bilen helt. Eller få utbetalt takstsummen minus egenandelen og fikse det sjøl ved å skaffe billigere deler osv f.eks . Har gjort dette sjøl,er ofte litt penger å "tjene" på dette viss en får tak i rimelige deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå