Frakk2000 Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg orker ikke gå ut for å finne ut (i mørket) hva slags pærer det er, tenkte å bestille et par LED (hvite, men blinker orange) på ebay. Trenger å vite hvilken sokkel det er... Noen som vet?
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Sånne billige krompærer er noe dritt, kjøp skikkelig merke. Kjøpte noen sånne engang jeg og, var såvidt det lyste gjennom lakken på de... Stikk på clas ohlson du, kjøp Philips Silvervision til under 100lappen for 2 stk. Sånn ser de ut i mine baklykter: samme pærer foran som bak......
Kenny_ Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Var nettopp innom Clas Ohlson for å kjøpe slike krom pærer da jeg har en gul pære foran og en hvit. Av en eller annen grunn trodde jeg det kostet 80kr for 2stk. Men neida..200spenn skulle de ha. Ente opp med 2 gule pærer (Philips) til 25kr isteden.
mgsninja Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Betalte rundt 185,- for min hos clas ohlson. Dyrt, men det ser bra ut
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Mulig de har skrudd opp prisen? Kjøpte mine for 1 år siden.
Kenny_ Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 De hadde visst noen med litt blåli skjær i seg til 80spenn.. Men fant de ikke i butikken. Men tror jeg går for de når de kommer inn igjen.. 400spenn for krom blink foran og er for mye. Men koster jo å være kar
KriZ87 Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Spray på et tynt lakk med sølv spraylakk på boks (caliper spray f.eks). Gjorde jeg. fungerer som faen. Lyser orange som bare det. Uten at jeg får noe "speilegg" effekt..
mbrothe Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 www.superstyling.no Kjøpte mine pærer der, ikke tendenser til gulskinn i det heletatt og de blinker like bra som de orginale gule pærene. Prisen var vel 69kr for paret, husk å presiser at du skal ha de med forvridd sokkel (passer tyske biler).. De har vel ikke pærene på nettbutikken, men send en mail
ChrZZ Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg fikk med mine "chrompærer" gratis når jeg handlet hos www.dybvik-trading.no (de selger dem der til 99,- paret), og de blinker kjempegreit og er helt sølv. Ser dem her montert: De passer så godt inn og gir ingen orange refleksjon, at man ser dem "nesten" ikke på bildet.
Frakk2000 Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 Får se hvordan "billigpærene" på ebay fungerer Dessuten var det 70kr inkl frakt
Frakk2000 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 Fikk pærene i dag, men de var feil sokkel, de som stod i var: 1249 K31. Men ingenting som ikke dremel kan fikse. Poppa de i, og det så greit ut, men fyttisatan så varme de blei! Hehe, tror ikke det er særlig lang levetid på disse. Clasern sine er bare sølvaktige på selve tuppen, ellers så er de ganske oransje, så du kan se et skjær av de i kasterene. Med disse jallapærene, så er det helt sølv Lyser sikkert litt dårligere gjør de nok også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå