Robban Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 kjøpte meg en e34 m5 for noen dager siden men bilen går ikke som den skal.. kan virke som om jeg kjører med camping vogn bilen fusker ikke og drar jevnt opp til 6500 uten og fuske, virker som om det bare er 200 hk som den går nå bilen har noe ugjevn tomgang men jager ikke spesielt. menslutter bare og dra og "dør" ut ved ca 6000rmp noen som har noe ide hva dette kan være eller har vært borti noe lignende
hanstiig Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 sjekk at luftmengdemåleren er tilkoblet luftfilteret, eg glemte de en gang og da fusket bilen og gjekk som du skriver!!
Robban Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2006 luftmengedemåleren er tilkoblet og luftfilteret er nytt prøvde og ta av stikkeren på mengedemåleren når bilen gikk og da ble tomgengen strax mer ujevn og bilen virket sur
Robban Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 lurte på om det kunne skyldes defekt lamdasensor eller lavt bensintrykk eler noe. var også en som snakket om et spjel som sitter i pleniumet som skal åpne noe xtra ved full gass kan dette ha hengt seg??
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Lurer du på om spjeldene åpner som de skal ser du det lett om du får noen til å trykke pedalen i bunn,da ser du om alle spjeldene åpner. Prøv også å dra (Mens pedalen er i bunn) i "spaken" som gass wire'n går inn på for å se om de går i full åpning.
Robban Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 ja får ta en titt på den i morgen måle bensintrykket osv.. irritrerende når jeg ikke finner ut av det er sikker easy fix liksom
FTE Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Var den sånn når du kjøpte den også? Regner med du prøvde den
Robban Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 ja kjøpte bilen som den står jeg så nå må jeg finne ut av det har hørt med tidligere eier men han er ikke sikker på hva som er galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå