LarsMartin1985 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Fikk beskjed av en at det ikke passa pga intercoolern? >Gikk inn på GS-bildeler og så søkte jeg på reg-nr på bilen min og der fant den M-front med engang... så hva stemmer? ;å vite det innen 50minutter om jeg kan trygt handle m5-front til bilen min eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Du kan handle m-fanger til bilen din, er jo masse dieselbiler med m-pakken, så tror nok ikke det skulle være problem, hvorfor skulle standard fangern ha noe mer plass til intercoolern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Som Patrick B skriver, - du kan bruke M-fangeren. Dieselbilene kan leveres med M-sport originalt og det er også flere som bygger om fra standardfanger til M-sport senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1234926 riktignok en 2001 modell, men tror ikke det skal være noen forskjell.. tror du trygt kan bestille m5 front. Om det evt. ikke er plass, vil du nok enten få returnert fangeren, eller så er det rimelig enkelt å bli kvitt den brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå