Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så den idag jeg også...heldigvis fått hørt om den...står ganske lurt plassert kommer man nedover der i 200kmt på natta...

Skrevet
så den idag jeg også...heldigvis fått hørt om den...står ganske lurt plassert kommer man nedover der i 200kmt på natta...

Hadde du blitt tatt i 200kmt av en fotoboks hadde jeg ikke syns synd på deg en plass!!! men 10-15kmt over grensa derimot...

Skrevet

er så og så mangen linser i boksen etter kor mangen felt det er, har sjøl blitt tatt i boks der det var to felts veg...

har faktisk våre med å montert bokser to ganger.. jobber i *Mesta sjønner dokke :)

Skrevet

Hadde du blitt tatt i 200kmt av en fotoboks hadde jeg ikke syns synd på deg en plass!!! men 10-15kmt over grensa derimot...

uff da...stakkar...

Skrevet
Hva skjer med trøndere da? Forundrer meg at denne ikke er skutt med hagle eller dratt ned i bakken med traktor ennå :D

Hehe, er ikke så mange med traktor som kjører den veien :P Det sto artikkel om den i avisa igår og der skrev de at den skulle bli aktiv først om ca 1 måned så den er nok ikke i drift enda. Men har ikke villet stole på det, en dag så blinker det.

Edit: Fant artikkelen på adressa.no:

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 736501.ece

Skrevet
boksen blitser begge veier..det ligger et kamera i motsatt kjøre retning...

Mvh Stian S

Blitser begge veier?.. Det vil si?... Greit nok at den tar 2 felt, men den samme boksen tar vel ikke bilder i to retninger? Er vel en grunn til at det står bokser i begge retninger på samme sted mange plasser.

Skrevet

står fortsatt ikke noe varsel om at det er fotoboks på strekningen før fotoboksen. og da har de ikke lov å bruke den. når det kommer skilt der så er den nok aktivert.

Skrevet
Hva skjer med trøndere da? Forundrer meg at denne ikke er skutt med hagle eller dratt ned i bakken med traktor ennå :D

Hehe, er ikke så mange med traktor som kjører den veien :P Det sto artikkel om den i avisa igår og der skrev de at den skulle bli aktiv først om ca 1 måned så den er nok ikke i drift enda. Men har ikke villet stole på det, en dag så blinker det.

Edit: Fant artikkelen på adressa.no:

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 736501.ece

Jeg tror dere drikker for lite karsk om dagen.. Man må jo ikke ha traktor, en enkel slegge eller motorsag ville også hjulpet :D

Skrevet
boksen blitser begge veier..det ligger et kamera i motsatt kjøre retning...

Mmmm, skeptisk.

Midtdeleren i betong vil jo skjerme for ethvert forsøk på å ta bilde av skiltet på kjøretøy i motsatt kjørebane.

Skrevet

Trenger hverken traktor eller bil eller noen ting. Er jo ikke verre enn å tre en søplesekk over boksen.

Skrevet
eller en svart pappbit foran linsa...tar det lengre tid før de oppdager det!

Starte opp produksjon/salg av svarte runde klisterlapper kansje? :)

Tror det kan bli god business 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...