Gå til innhold

Til salgs igjen !

Kristian
 Share

Anbefalte innlegg

Er gjort en god del i det siste :)

Det er helt nye black diamond skiver og feredo racing klosser. Det bremser helt ok. Speller ny 3lags tilton clutch.

Det er også helt nytt autronic sm4 sprut til over 30 lapper så bilen går veldig bra og rent, montert av KRB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gjort en god del i det siste :)

Det er helt nye black diamond skiver og feredo racing klosser. Det bremser helt ok. Speller ny 3lags tilton clutch.

Det er også helt nytt autronic sm4 sprut til over 30 lapper så bilen går veldig bra og rent, montert av KRB.

Hva hjelper det så lenge bremsene er underdimmensjonerte? Jeg greide lett med mine yderst få hester å varmkjøre de originale E30 M3 bremsene. Litt gauderkjøring med en såpass maskin som dette så fader de sikkert ikke saktere. No offence, det er en skamrå bil, men jeg greier ikke å forstå at ikke en eneste av eierne til nå har tatt bremsene litt mer seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hjelper det så lenge bremsene er underdimmensjonerte? Jeg greide lett med mine yderst få hester å varmkjøre de originale E30 M3 bremsene. Litt gauderkjøring med en såpass maskin som dette så fader de sikkert ikke saktere. No offence, det er en skamrå bil, men jeg greier ikke å forstå at ikke en eneste av eierne til nå har tatt bremsene litt mer seriøst.

WORD Espen. :wink:

Hmm, lurer på kor lenge den varer da, hørt mye om KRB :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KRB er spesialist på autronic da. så tror ikke du skal begynne å si noe negativt angående KRB når det gjelder autronic og slikt. kjenner veldig godt kai jeg og vet veldig godt hva han driver med. og han har peiling på det han driver med, han kan sakene sine. og han samarbeider bare med seriøse folk og folk som vet hva de driver med.

var å så på denne bilen når den sto hos krb her for et par uker siden og det er faen meg en rå bil ass. synd det er så mye penger men den er jo verdt det så.

noen som vet om alt er godkjent på denne bilen (turbo, bur og slikt)?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...