Kristian Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 hmm, skiftet mange eiere i det siste... men..! jævlig rå bil! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1270666 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 he he vandrer mye i pris mellom hvær eier... men nå skal den vist være godkjent med turbo har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Fyyy den er rå!!..Og for noen sykt pene felger!!Er ikke fan av turbo på BMW..MEN hallo!..syk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Fortsatt ingen som har greid å få på noen større bremser på den vogna altså... Da kan det ikke være så mange turbohester den er godkjent med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Er gjort en god del i det siste Det er helt nye black diamond skiver og feredo racing klosser. Det bremser helt ok. Speller ny 3lags tilton clutch. Det er også helt nytt autronic sm4 sprut til over 30 lapper så bilen går veldig bra og rent, montert av KRB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Er denne bilen bremset 400hk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Skal bremse den hos Botne på lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Er gjort en god del i det siste Det er helt nye black diamond skiver og feredo racing klosser. Det bremser helt ok. Speller ny 3lags tilton clutch. Det er også helt nytt autronic sm4 sprut til over 30 lapper så bilen går veldig bra og rent, montert av KRB. Hva hjelper det så lenge bremsene er underdimmensjonerte? Jeg greide lett med mine yderst få hester å varmkjøre de originale E30 M3 bremsene. Litt gauderkjøring med en såpass maskin som dette så fader de sikkert ikke saktere. No offence, det er en skamrå bil, men jeg greier ikke å forstå at ikke en eneste av eierne til nå har tatt bremsene litt mer seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Sant nok det, men det er vel snakk om penger som alltid. Nå har prioriteringen hvert å få bilen fin igjen. Da må motor komme først og noen "midlertige" bremser. Et gromt bremsesett koster jo fort 20 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Fy F*** til fin den bilen der er! Heilt vilt! Skal spele lotto på laurdag, og vist den går inn, skal eg kjøpe den bilen der altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hva hjelper det så lenge bremsene er underdimmensjonerte? Jeg greide lett med mine yderst få hester å varmkjøre de originale E30 M3 bremsene. Litt gauderkjøring med en såpass maskin som dette så fader de sikkert ikke saktere. No offence, det er en skamrå bil, men jeg greier ikke å forstå at ikke en eneste av eierne til nå har tatt bremsene litt mer seriøst. WORD Espen. Det er også helt nytt autronic sm4 sprut til over 30 lapper så bilen går veldig bra og rent, montert av KRB. Hmm, lurer på kor lenge den varer da, hørt mye om KRB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hmm, lurer på kor lenge den varer da, hørt mye om KRB eeeh, veit du kva KRB er for noke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 KRB er spesialist på autronic da. så tror ikke du skal begynne å si noe negativt angående KRB når det gjelder autronic og slikt. kjenner veldig godt kai jeg og vet veldig godt hva han driver med. og han har peiling på det han driver med, han kan sakene sine. og han samarbeider bare med seriøse folk og folk som vet hva de driver med. var å så på denne bilen når den sto hos krb her for et par uker siden og det er faen meg en rå bil ass. synd det er så mye penger men den er jo verdt det så. noen som vet om alt er godkjent på denne bilen (turbo, bur og slikt)????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 ja ja lykke til. morsom bil vertfall. mye morro for litt penger. håper den blir slik som når jeg fikk den igjend. det fortjener den faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Fin melding over å skrive dritt om KRB. Kjell Rune: Den begynner å bli veldig bra nå. Byttet ut masse interiørdeler også med nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå