Mikaelft Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Heihei. Noen i Trondheimsområdet som kan være behjelpelig å bygge kasse for meg? Pris blir vi enige om. Jeg skal ha en 10" subwoofer inn i min BMW E36 318i Cabriolet. Subben er en Rockford Fosgate P310D2 Subben og bassrefleksporten skal peke mot baksetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Om du ikke har funnet noen som kan lage kasse til deg kan vi sikkert finne på noe. Koster ikke alverden å sende en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Ja det går an, kontakrer deg ppå epost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30323im Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Du kan jo høre med rindalsgutta da Mikael,bygger vel en kasse de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Har ikke de sluttet med sånt da? De bygde kasse til meg en gang for lenge siden til volvo'n min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30323im Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Har vel kanskje det,men tror Knut N. kan gjøre det for deg,han laget ihvertfall en kasse til en kompis av meg for ikke så alt for lenge sia... Låv å høre:) har nr hans hvis du vil høre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Ja jeg har tenkt på å kontakte han, så får vel gjøre det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå