mEhE Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 finnes det noen veske\løsemiddel som for bort olje fra betonggulv? har prøvd med spon men oljen er tørket langt inn i betongen så det hjalp lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Kraftvask, f.eks. hos Jernia, Felleskjøpet el.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 mal gulvet med to komponent maling da, så slipper du det problemet i fremtiden. Mal en rondell midt på gulvet i samme sleng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 male gulver hørtes genialt ut ja men jeg trenger et bra middel til og fjerne olja først uansett.. sølte mye olje i garasjen i min forrige leilghet og huseieren var ikke noe fornøyd..men spanderer ikke noe maling på den gretne gjerrige huseieren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg pleier å bruke saltsyre. Det funker bra. Eventuelt Flussyre, men den er vel mer eller mindre ulovlig for vanlige folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 En effektiv måte å fjerne sånne flekker på er å varme flekken med en propanflaske eller åpen flamme =D Også vasker du flekken med lynol og så propan og lynol om en annen og da fordamper oljen etterhvert... menn vær forsiktig!!!! skal du vaske hele golvet etterpå bruker du saltsyre, og det får du kjøpt hos en maler forrettning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå