snurresprett Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Da var gleden i bmw over for denne gang:( hva det blir nå er ikke sikkert, muli en ny bmw eller så sikler eg litt på 4x4 Turbo.. Kjøpte bilen i januar i år, da såg den slik ut, og en lang liste med feil: Så har eg skrudd og brukt penger til eg fekk den på veien i midten av juli, da den såg slik ut: Og for ikke lenge siden skjedde dette, var ikke eg så kjørte, satt ikke på en gang: Så sånn kan det gå, surt, mye penger tapt:( men gjekk heldigvis bra med den så kjørte, ny bil skal en altids ordne seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 off surt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 kjipt...får du ikke dekket noe heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 den som krasjet må punge ut en del ja, men litt tap blir det.. hvor mye eg skal ha igjen har ikke eg orket å rekne på enda, summen kommer litt an på om eg skal beholde vraket og bygge på nytt karroseri eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 off, blei ekkel av å lese de her.. bra de ikkje va nåke alvorlig.. bila kan alltid erstattast, går nok ikkje lenge før du ha en ny bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 kunne gått så mye værre, dette var kun sammenstøt med et autovern! store muligheter for at det blir ny bimmer, men lurer litt på S4 eller S6;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Rs2 og er artige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 havari... kosko...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 S4 eller S6;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 synd når sånt skjer.. ikke for og virke som en gribb, men skal du strippe bilen og selge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 havari... kosko...? kun delkasko.. men det ordner nå seg alikavel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 synd når sånt skjer.. ikke for og virke som en gribb, men skal du strippe bilen og selge deler? har 3.alt, men har ikke bestemt meg for hva enda Bygge oppgjen på nytt karroseri selge komplett hugge bilen og selge i deler ved event salg kommer eg til å legge ut annonse her på forumet, men skjer ikke noe de første ukene, må vurdere litt frem og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Eg hadde tatt karoseribytte med ein E36 M3 fra Tyskland. Og så bygd den om til M3 etter den var godkjent som 325. Ein bekjent av meg kresja ein 199X mod M5 og tok karoseribytte i ein 1995 mod M5 3.8l med 6 trins kasse. Føst bytta han over alle delene fra 3.6-en og godkjente den og "bygde" den om til 3.8 Var Helge Wik (vik eller Wik?) som byde den bilen oppigjen i bytte mot den kresja M5-en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpower Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 huff.... det så ikke helt bra ut til slutt nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Regner med den personen kan se langt etter å låne bil igjen, eller var det en annen traffikant som var skyld i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå