Hylland Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Det der er litt av risikoen når ein låne vekk ein bil.. Surt at det skal skje, men det er dessverre sånt som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 har ikke vurdert og rette den opp igjen da... bare du får vekk alle de skada delene, så tipper jeg at bilen din ikke er så ille alikevel.. for meg så ser det ut som en grei skade og fikse, riktig nok med litt jobb, men herregud.... da veit du jo hvertfal hva du har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 klart ting kan skje om du låner bort bilen, eller da du kjører selv også, vet ikke historien bak hva som skjedde vi da.. uansett skulle kameraten min fått betalt endel av skadene, men hadde nok ikke blitt uvenner av den grunn, og sånn virker det heller ikke som att du er er jo dritkjedelig å miste bilen sin på den måten, da den har blitt så personlig, og du liksom har stylet den selv.. kjøpe den helt original, og få den kul selv.. det er noe spesielt med bilen etter man har "konvertert" den.. blir litt knyttet til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 En kompis som nettopp har fått en relativt lik skade på sin bil, riktig nok bare fronten da, fikk takst på 15-20.000 kr for å få fikset det. Det var riktignok "vennepris". Det han får gjort for den prisen er ny fanger, forskjermer, radiator, panser, sveising av ramme foran og lakkering av nevnte karroseri deler.. Så det er jo mulig. Hvis ikke så er jo alltids folk interessert i delene dine, men trist er det jo uansett. Edit: Ja, og nye frontlykter fikk han også inkludert i den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Så ikke bra ut! Utrolig mye skade av å kjøre i et autovern da... Var skikkelig pen bil og...VAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 bra ingen ble hardt skadet.. biler kan erstates men ikke liv.. tror jg hadde sett etter en ny en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Bra gjort å kjøre bajas med lånt bil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Bra gjort å kjøre bajas med lånt bil da.. noen som har sagt noe om å kjøre bajas da?? synes folk skal holde slike komentarer for seg selv om en ikke vet noe sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Bra gjort å kjøre bajas med lånt bil da.. noen som har sagt noe om å kjøre bajas da?? synes folk skal holde slike komentarer for seg selv om en ikke vet noe sikkert.. Der kom du meg i forkjøpet gitt Aama_Racing.. Står jo faktisk ikke om noe bajaskjøring.. Dette kan skje i lave hastigheter å. Glatt vei og lignende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Må si at det ikke er utenkelig at folk med en gang tenker bajaskjøring når det gjelder denne saken...325 hadde ikke jeg klart å søndagskjørt med. Men for all del, dette kan ha vært et lite uhell som ikke har noe med grisekjøring å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 For å rydde opp litt, så var det broderen min så kjørte, er den enseste som fikk bruke bilen utenom meg og som regel kun når eg skulle noen plass eller skal hentest.. Har gått litt over fartsgrensen, hadde nettopp girt ned til 4 og det i kombinasjon med uerfarenhet og vanskli sving med mye vann i spora når det regner gjor nok sitt.. Vurderer å søke om karroseribytte, men mest sannsynlig blir det til at eg finner meg en 320/325 som er ferdig stylet om eg ikke kommer over et billig chassi å bygge på Noe retting av dette karroseriet er vertfall ikke aktuelt, så om det ikke blir karroseribytte er et strippa karosseri til salgs billig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 søk om karosseri bytte da, det nye karosseriet kan du jo kjøpe over hele verden om du vil, bare få klarert alt med B.T der du bor før du begynner, da er de ikke så vansklige med godkjenning osv når bilen er "ferdig" igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ja lurer på det, men bare en liten hake, og det er at eg må ha bekreftelse på at bilen har vert i ei trafikkulykke, noe som kanskje ikke blir så lett i dette tilfellet! dette i tilleg til takst som eg må ta med privat takstmann.. botsett fra det så virker prosessen grei, men mye arbeid da, og kronene kommer til å rulle i takt med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Triste greier med bilen Satser på at det ordner seg. Må uansett bare høre, hvilke felger står på bilen, dimensjon, innpress etc? Jeg synes de var utrolig pene på den E-36en, vurderer å kjøpe slike selv til min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Kjipt, vært gjennom det samme selv, kjøpt stylet, vraket.... ingen penger fra forsikring... bilen er nå stort sett klar igjen men... pengene er stort sett greit, men er all tiden man har lagt i det som svir! Håper det løser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå