Gå til innhold

Min 325, kjøpt => stylet => vraket (Bilder)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke vurdert og rette den opp igjen da... bare du får vekk alle de skada delene, så tipper jeg at bilen din ikke er så ille alikevel..

for meg så ser det ut som en grei skade og fikse, riktig nok med litt jobb, men herregud.... da veit du jo hvertfal hva du har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart ting kan skje om du låner bort bilen, eller da du kjører selv også, vet ikke historien bak hva som skjedde vi da..

uansett skulle kameraten min fått betalt endel av skadene, men hadde nok ikke blitt uvenner av den grunn, og sånn virker det heller ikke som att du er :)

er jo dritkjedelig å miste bilen sin på den måten, da den har blitt så personlig, og du liksom har stylet den selv.. kjøpe den helt original, og få den kul selv.. det er noe spesielt med bilen etter man har "konvertert" den..

blir litt knyttet til den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis som nettopp har fått en relativt lik skade på sin bil, riktig nok bare fronten da, fikk takst på 15-20.000 kr for å få fikset det. Det var riktignok "vennepris". Det han får gjort for den prisen er ny fanger, forskjermer, radiator, panser, sveising av ramme foran og lakkering av nevnte karroseri deler.. Så det er jo mulig. Hvis ikke så er jo alltids folk interessert i delene dine, men trist er det jo uansett.

Edit: Ja, og nye frontlykter fikk han også inkludert i den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra gjort å kjøre bajas med lånt bil da..

noen som har sagt noe om å kjøre bajas da??

synes folk skal holde slike komentarer for seg selv om en ikke vet noe sikkert..

Der kom du meg i forkjøpet gitt Aama_Racing..

Står jo faktisk ikke om noe bajaskjøring.. Dette kan skje i lave hastigheter å. Glatt vei og lignende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å rydde opp litt, så var det broderen min så kjørte, er den enseste som fikk bruke bilen utenom meg og som regel kun når eg skulle noen plass eller skal hentest..

Har gått litt over fartsgrensen, hadde nettopp girt ned til 4 og det i kombinasjon med uerfarenhet og vanskli sving med mye vann i spora når det regner gjor nok sitt..

Vurderer å søke om karroseribytte, men mest sannsynlig blir det til at eg finner meg en 320/325 som er ferdig stylet om eg ikke kommer over et billig chassi å bygge på

Noe retting av dette karroseriet er vertfall ikke aktuelt, så om det ikke blir karroseribytte er et strippa karosseri til salgs billig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lurer på det, men bare en liten hake, og det er at eg må ha bekreftelse på at bilen har vert i ei trafikkulykke, noe som kanskje ikke blir så lett i dette tilfellet! dette i tilleg til takst som eg må ta med privat takstmann..

botsett fra det så virker prosessen grei, men mye arbeid da, og kronene kommer til å rulle i takt med tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...